AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laatst bewerkt:
Behoorlijk klote geslapen....

Laatst bewerkt:
Dat het iets van de natuur uit is gekomen. Actie ondernemen is natuurlijk altijd goed maar het zit toch in de aard van mensen.

Waar trek jij deze conclusies uit? Ik heb mijn hond nog nooit een andere hond zien pesten. Hoe zou je überhaupt het verschil tussen plagen, pesten of (wild) spelen tussen dieren onderscheiden.

Beetje zielig dat pest gedrag zitten goed praten omdat je een k*t kind was met geen inlevingsvermogen :o

Waar trek jij deze conclusies uit? Ik heb mijn hond nog nooit een andere hond zien pesten. Hoe zou je überhaupt het verschil tussen plagen, pesten of (wild) spelen tussen dieren onderscheiden.

Beetje zielig dat pest gedrag zitten goed praten omdat je een k*t kind was met geen inlevingsvermogen :o

Ik ben enorm tegen pesten. Maar ik denk dat als je dieren in een groep zet er ook altijd 1 tussen zal zitten die onderaan staat en bv als laatste mag eten.

Ik ben enorm tegen pesten. Maar ik denk dat als je dieren in een groep zet er ook altijd 1 tussen zal zitten die onderaan staat en bv als laatste mag eten.

survival of the fittest vind ik geen vergelijking met kinderen in een klas. Er is vaak geen aanleiding tot pesten behalve dat de persoon anders/raar/vreemd/niet sociaal is. En ook geen enkele reden om het te doen.

Mensen denken enkel aan zichzelf en velen willen zich in een zekere mate beter voelen dan anderen. Voor velen is het ook een manier om frustraties over zichzelf op een ander uit te werken. Scoort een irritant mannetje slecht op een toets maar die lelijk oen in de klas doet beter? -> Afreageren op hem.

Pesten komt ook wel bij (sommige) dieren voor. Heb al gehoord van hoe apen een andere aap pesten en uiteindelijk zelfs vermoord hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 10:46 ----------

Pesten zoals wij het enigszins kennen komt vooral bij slimmere dieren voor, bij domme dieren zoals kippen is het meer pure hiërarchie dan pesten. Al zou je pesten bij mensen ook soort van hiërarchie kunnen noemen. Degene die veel sociale macht hebben doen vervelend tegen zij met weinig sociale macht.

Laatst bewerkt:
??? ik heb altijd al rechten :dunno:

met de fiets :roflol: have fun :p
Examen recht?
Of heb jij geen examens? Waarom sta je dan zo vroeg op?

OT: ik kom er nu pas achter dat ik mij vanmorgen, met mijn slaapkop, slecht heb geschoren :fuu: Heb af een toe zo'n stukje waar nog 'baard' is :fuu:

Potverdomme. Verslapen, heb nu training overgeslagen.. Had net mijn ogen nog gewoon dicht nadat ik 2 caffeine pillen erin had gestopt. :o

Terug van 2 weken Thailand, eerder teruggegaan omdat ik vanaf dag 1 ziek was: 7,5kg afgevallen :(

Examen recht?
Of heb jij geen examens? Waarom sta je dan zo vroeg op?

OT: ik kom er nu pas achter dat ik mij vanmorgen, met mijn slaapkop, slecht heb geschoren :fuu: Heb af een toe zo'n stukje waar nog 'baard' is :fuu:
Haha xD niet scheren in het vervolg.

Straks een examen ;). Niet recht :p.

Dit dus. En er hoeft maar weinig verschil tussen plagen/pesten/wild spelen hoe jij het noemt te zitten.

Heb nergens gezegd dat ik pesten goed praat

Slecht nieuws, heb mn rit met de moto door de sneeuw overleefd. Wil graag hiervoor mn oprechte excuses aanbieden.
Nu kan je nog lang genieten van mn aanwezigheid op het forum:trollface:

Slecht nieuws, heb mn rit met de moto door de sneeuw overleefd. Wil graag hiervoor mn oprechte excuses aanbieden.
Nu kan je nog lang genieten van mn aanwezigheid op het forum:trollface:
487715.jpg

Haha xD niet scheren in het vervolg.

Straks een examen ;). Niet recht :p.
Dan zie ik eruit als een zwerver fzo :(

Heb al een goede baardgroei op mijn keel, kin, kaken en snor, maar amper op mijn wangen en onder mijn mond :(
Als ik hem laat staan zou ik er dan uitzien als killy, alleen dan 'harde' haartjes ipv een dons

Nu ik toch over scheren bezig ben, heb een klein probleempje. Als ik mijn 'baard' te lang laat staan of ik scheer me met de haartjes mee, krijg ik altijd rode puntjes (ingegroeide haartjes?? :dunno:). Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is alleen rond mijn adamsappel, voor de rest heb ik er nergens last van.

Karma voor een hulpzaam antwoord :)

Terug
Naar boven