MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gesprek met hoody gehad, hartslag nu 140, ooghoek schaduw komt steeds "dreigend" op me af(net of het een "mes" heeft), paniekerig of confusion gevoel is er nog niet. En het ging net zo goed :(

Dit allemaal door een gesprek met Hoody? Gaat het man?

Dit allemaal door een gesprek met Hoody? Gaat het man?

Terwijl ik de welgemeende bezorgdheid apprecieer(no sarcasm, truly thankful) ga ik voor de rest van de avond van internet, kwestie van preventief handelen, want ik dacht eerst om de schimmen te kunnen lachen maar nu beginnen ze duidelijker te worden.

rechter heeft zich gister niet ingehouden: weer 2 maanden rijbewijs kwijt + 2350 euro boete..

Wat had je gedaan?

Gesprek met hoody gehad, hartslag nu 140(not really related), ooghoek schaduw komt steeds "dreigend" op me af(net of het een "mes" heeft), paniekerig of confusion gevoel is er nog niet. En het ging net zo goed :(

Zolang je maar niks over het gesprek vrijgeeft:evil:

Terwijl ik de welgemeende bezorgdheid apprecieer(no sarcasm, truly thankful) ga ik voor de rest van de avond van internet, kwestie van preventief handelen, want ik dacht eerst om de schimmen te kunnen lachen maar nu beginnen ze duidelijker te worden.

lol je ziet schimmen in je ooghoek met een mes vanwege een gesprek op internet, yeah sure. Misschien maar eens optijd naar bed zonder drugs ?

Al een uur aan het klooien met 'n website, en niks lijkt te werken. Uiteindelijk de proef op de som genomen en gekeken of de FTP server die mij gegeven was uberhaupt was gekoppeld aan de site; index.php weggegooid en alles werkt nog als 'n zonnetje. Zit ik potverdomme op een heel andere server te werken blijkbaar.

Weer.. Niet de eerste keer dus. Net tegoei, hardleers gaat ook uMad?
Ga ik ook nog tegenkomen hoor :mad: ben ook al voor de rechter gemoeten.

Aanrijding door onoplettendheid, voorrang nemen waar je het niet hebt enzo -> ongeval veroorzaken met zwaar gewonde, krijg je zelfs geen boete.
Mensen die op lege autosnelweg 160 rijden superboetes en rijbewijs kwijt.

Nou welke van de 2 was het ergst?

Weer.. Niet de eerste keer dus. Net tegoei, hardleers gaat ook uMad?

dit was de rechtszaak van mijn aanhouding een half jaar geleden. Dus nog steeds diezelfde keer dat ik gelaserd werd met 221km p uur op de motor.
En little daddy ik ben 19 man

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 21:32 ----------

ging ook echt nergens over een man voor mij: was voor de tweede keer gepakt met rijden zonder rijbewijs boete: 360 euro. Ik ben 1x gepakt met te hard rijden op een verlaten weg: 2350 euro en rijbewijs half jaar kwijt.

dit was de rechtszaak van mijn aanhouding een half jaar geleden. Dus nog steeds diezelfde keer dat ik gelaserd werd met 221km p uur op de motor.

ging ook echt nergens over een man voor mij: was voor de tweede keer gepakt met rijden zonder rijbewijs boete: 360 euro. Ik ben 1x gepakt met te hard rijden op een verlaten weg: 2350 euro en rijbewijs half jaar kwijt.
Op 19j 221km/h op moto en ze stellen zich geen vragen over je rijbewijs? :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 21:34 ----------

Ahn

ooh leuk, waar ga je op vakantie heen dit jaar?

ik kies ervoor om 34 dagen te zitten in plaats van het geld. Dus wat whami zegt..

Terug
Naar boven