XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

haha natuurlijk ga ik niet zitten stelletje phaggots

In on phaggot

succesfull troll is succesfull

Vroeger was het toch altijd zo'n irritante nicht? Normale hosts kunnen ze daar blijkbaar niet vinden. Jammer want er komen soms wel grappige stukjes in die show.

Ja idd, haha die was ook nasty ja...hoewel, liever nog hij dan die pot.
Zo wat heb ik een hekel aan dat wijf zeg.

succesfull troll is succesfull

tumblr_m842k5BhWf1qh0jlr.jpg

Al een uur aan het klooien met 'n website, en niks lijkt te werken. Uiteindelijk de proef op de som genomen en gekeken of de FTP server die mij gegeven was uberhaupt was gekoppeld aan de site; index.php weggegooid en alles werkt nog als 'n zonnetje. Zit ik potverdomme op een heel andere server te werken blijkbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verveling..

Nog meer striemen GVD. :mad::mad:

ik kies ervoor om 34 dagen te zitten in plaats van het geld. Dus wat whami zegt..

Phuck, kan dat ook? Als ik dat had geweten had mijn portemonee destijds aanzienlijk gespaard gebleven. Boete betalen van 2000+ euro of zitten? VACATION HERE I COME!

Hm weer wat geleerd...ik dacht nl. dat verkeersboetes altijd onder die wet vielen.
Tnx voor info, kan ik ze volgende keer gewoon afzitten dus!:D

J/k ofc! ;)
Uiteindelijk zou je dat wel kunnen doen 32 dagen jail vs 2000€+ boete.
2000 / 32 = 62,5 €.
Tijdens die periode moet je geen voeding enzo betalen.
Dus in totaal zou het het nog waard kunnen zijn :roflol:

lol je ziet schimmen in je ooghoek met een mes vanwege een gesprek op internet, yeah sure. Misschien maar eens optijd naar bed zonder drugs ?

Ik doe geen drugs, en ik claim ook geen causatief verband tussen het gesprek en het hallucineren.

Anyway, het was bijna direct opgelost door pattern breaking en een extra dosis, wat de dokter me had aangeraden. Beetje suffer dan normaal nu, maar voor de rest terug toppie.

Daarnaast moet ik ook minder suggestief denken op het moment van hallucineren(al hoort dat erbij), want een "mes" was veelgezegd, een dreigende houding eerder.

Daarnaast vind ik mn posts ook overkomen als aandachtshoerig, dus in het vervolg gewoon niks typen en direct het pattern breaken.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 12:38 ----------

Zolang je maar niks over het gesprek vrijgeeft:evil:

hoody heeft gezegd dat hij zijn homocoïtusuele gevoelens voor whami onderdrukt en hij zijn tepels wil aflikken.

Laatst bewerkt:
Wanneer fenomeen X tot het één of ander leidt wordt er gewoon gesproken van een oorzaak. De term causaal verband mag alleen strikt toegepast worden wanneer er tussen twee fenomenen een verband is in de oorzaak, oftewel dat ze dezelfde oorzaak hebben. Omdat er tussen de oorzaak en het gevolg altijd een verband is wordt er niet van een causaal verband gesproken, dan krijg je een pleonasme.

Terug
Naar boven