bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
ik kies ervoor om 34 dagen te zitten in plaats van het geld. Dus wat whami zegt..
doe IjailI de groeten van heel DBB,

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kies ervoor om 34 dagen te zitten in plaats van het geld. Dus wat whami zegt..

Als je Xyzyx tegenkomt daar, wil je dan een pain in zn ass zijn? Vooral letterlijkik kies ervoor om 34 dagen te zitten in plaats van het geld. Dus wat whami zegt..

Congratzies

Vroeger was het toch altijd zo'n irritante nicht? Normale hosts kunnen ze daar blijkbaar niet vinden. Jammer want er komen soms wel grappige stukjes in die show.
Al een uur aan het klooien met 'n website, en niks lijkt te werken. Uiteindelijk de proef op de som genomen en gekeken of de FTP server die mij gegeven was uberhaupt was gekoppeld aan de site; index.php weggegooid en alles werkt nog als 'n zonnetje. Zit ik potverdomme op een heel andere server te werken blijkbaar.
Phuck, kan dat ook? Als ik dat had geweten had mijn portemonee destijds aanzienlijk gespaard gebleven. Boete betalen van 2000+ euro of zitten? VACATION HERE I COME!
lijkt me niet, vanaf 30 te hard ofzo is het al geen wet mulder meerJe bent een harde man...
Als het een 'wet mulder' is blijft de boete gewoon staan al heb je gezeten.
Ze mogen je dan allleen een jaar lang niet gijzelen voor die boete.
lijkt me niet, vanaf 30 te hard ofzo is het al geen wet mulder meer

Uiteindelijk zou je dat wel kunnen doen 32 dagen jail vs 2000€+ boete.Hm weer wat geleerd...ik dacht nl. dat verkeersboetes altijd onder die wet vielen.
Tnx voor info, kan ik ze volgende keer gewoon afzitten dus!
J/k ofc!

lol je ziet schimmen in je ooghoek met een mes vanwege een gesprek op internet, yeah sure. Misschien maar eens optijd naar bed zonder drugs ?