- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi op tijd naar het werk om daar aan te komen en te ontdekken dat ik een vrije dag heb vandaag (en dus zaterdag moet werken!)
Mooi op tijd naar het werk om daar aan te komen en te ontdekken dat ik een vrije dag heb vandaag (en dus zaterdag moet werken!)

Nee zuur...alhoewel verlengd weekend is altijd leuk...
Angelus ik heb je gemist!
Ziek as Phuck...
Heb blijkbaar een of andere virus infectie.
schizoMooi zo, eindelijk heb je niet meer die k*t naam en je oude vertrouwde ava is terug.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kantoorwerk waar je geen diploma voor nodig hebt zegt ie inkoperVan studie afgetrapt
Wss nu werken ofzo.. Weet iemand kantoorwerk waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt, inkoper ofzo. Want ik weet dat ik dit gewoon kan, heb genoeg ervaring met dergelijke dingen maar bij de meeste vacatures moet je wel een diploma hebben. Hoe pak je dit aan?
inkoper belangrijker dan verkoper, zou al idioot bedrijf moeten zijn om iemand zonder diploma (en zonder ervaring) inkoper te laten worden. In b4 failliet.Van studie afgetrapt
Wss nu werken ofzo.. Weet iemand kantoorwerk waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt, inkoper ofzo. Want ik weet dat ik dit gewoon kan, heb genoeg ervaring met dergelijke dingen maar bij de meeste vacatures moet je wel een diploma hebben. Hoe pak je dit aan?
Kantoorwerk waar je geen diploma voor nodig hebt zegt ie inkoperinkoper belangrijker dan verkoper, zou al idioot bedrijf moeten zijn om iemand zonder diploma (en zonder ervaring) inkoper te laten worden. In b4 failliet.
Van studie afgetrapt
Nvm ga toch een andere opleiding beginnen..
In de meeste gevallen heb je echt weinig aan een opleiding, het is dat je een 'diploma' hebt en dus kunt solliciteren.. Tijdens het werk leer je juist alles en dan kom je erachter dat je weinig toepast wat je tijdens je opleiding hebt geleerd (meerdere mensen vertellen me dit).