AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mooi op tijd naar het werk om daar aan te komen en te ontdekken dat ik een vrije dag heb vandaag (en dus zaterdag moet werken!)

Ziek as Phuck...

Heb blijkbaar een of andere virus infectie.

ben terug een fat bastard van 101 kg

Van studie afgetrapt :(

Wss nu werken ofzo.. Weet iemand kantoorwerk waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt, inkoper ofzo. Want ik weet dat ik dit gewoon kan, heb genoeg ervaring met dergelijke dingen maar bij de meeste vacatures moet je wel een diploma hebben. Hoe pak je dit aan?

Wss nu werken ofzo.. Weet iemand kantoorwerk waar je eigenlijk geen diploma voor nodig hebt, inkoper ofzo. Want ik weet dat ik dit gewoon kan, heb genoeg ervaring met dergelijke dingen maar bij de meeste vacatures moet je wel een diploma hebben. Hoe pak je dit aan?
Kantoorwerk waar je geen diploma voor nodig hebt zegt ie inkoper :roflol: inkoper belangrijker dan verkoper, zou al idioot bedrijf moeten zijn om iemand zonder diploma (en zonder ervaring) inkoper te laten worden. In b4 failliet.

haha succes.

Dat wordt forever horeca werk of steigerbouwen. :thumbs:

Kantoorwerk waar je geen diploma voor nodig hebt zegt ie inkoper :roflol: inkoper belangrijker dan verkoper, zou al idioot bedrijf moeten zijn om iemand zonder diploma (en zonder ervaring) inkoper te laten worden. In b4 failliet.

Ye, tis not logical wanneer ze hem aannemen als inkoper

Zorgen dat je meer kennis van zaken hebt dan de gemiddelde phaggot die vers van de universiteit/hogeschool komt, gecombineerd met een shitload aan research naar het bedrijf in kwestie (wat hun doelen zijn, hoe jij kan helpen deze te bereiken,..), zodat je ze kan omblazen in een verrassingssolicitatiegesprek (je moet je weg naar binnen manipuleren, want via telefoon, brief,... gaan ze toch niet iemand zoals jij op gesprek uitnodigen)

Nvm ga toch een andere opleiding beginnen..

In de meeste gevallen heb je echt weinig aan een opleiding, het is dat je een 'diploma' hebt en dus kunt solliciteren.. Tijdens het werk leer je juist alles en dan kom je erachter dat je weinig toepast wat je tijdens je opleiding hebt geleerd (meerdere mensen vertellen me dit).

Tuurlijk is dat zo maar je diploma is wel een bewijsje dat je het niveau aankan. Je kan een hoop random bullshit praatjes hebben maar als je niks hebt ter onderbouwing kom je nergens.

Nvm ga toch een andere opleiding beginnen..

In de meeste gevallen heb je echt weinig aan een opleiding, het is dat je een 'diploma' hebt en dus kunt solliciteren.. Tijdens het werk leer je juist alles en dan kom je erachter dat je weinig toepast wat je tijdens je opleiding hebt geleerd (meerdere mensen vertellen me dit).

Kun je in februari nog met een andere opleiding beginnen? Scheelt weer een half jaar, bij meerdere studies kun je zowel in september als in februari beginnen. Wel flink balen man, je hoort wel meer verhalen van mensen die een achterstand hebben maar van je opleiding afgekickt worden is toch wel erg definitief.. Succes in ieder geval de komende tijd.

Net pas uit bed :( toch 2 uurtjes te laat

Terug
Naar boven