Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nvm ga toch een andere opleiding beginnen..

In de meeste gevallen heb je echt weinig aan een opleiding, het is dat je een 'diploma' hebt en dus kunt solliciteren.. Tijdens het werk leer je juist alles en dan kom je erachter dat je weinig toepast wat je tijdens je opleiding hebt geleerd (meerdere mensen vertellen me dit).
Als je niet slaagt voor een opleiding dan is de kans ook klein dat je je werk degelijk gaat kunnen. Niet omwille van wat je leert maar omwille van hoe dom je bent en hoe slecht je inzet is.

ben terug een fat bastard van 101 kg

dat feel
TqDKzF1.png

cut met mij, broeder, samen zullen we estettik worden

Zit gvd al 4 dagen aan een stuk scheten te laten xD

In de meeste gevallen heb je echt weinig aan een opleiding, het is dat je een 'diploma' hebt en dus kunt solliciteren.. Tijdens het werk leer je juist alles en dan kom je erachter dat je weinig toepast wat je tijdens je opleiding hebt geleerd (meerdere mensen vertellen me dit).

Diploma tegenwoordig steeds meer en meer gevraagd omdat er voor de werkgever belachelijk veel aanbod is nu tegen een (van "crisis" gebruik makende) lage salarissen. In drukke tijden zul je meer succes hebben zonder diploma. Absoluut met je eens dat je gedurende je werk breder wordt qua kennis en je uiteindelijk functioneerd op veel hoger niveau, maar je zult dan wel eerst moeten binnengeraken.

Mijn ervaringen, mijn chefs, directie etc, allen MTS-ers. 80% van de werknemers HTS of universitair. Ikzelf: MTS maar breed georiënteerd door puur geluk en nu dus in functie op minimaal HTS niveau voor wat betreft mijn gedeelte op kantoor en dus bijbehorend salaris.

Dus: diploma halen en opwerken.

Tijdelijke stroomstoring.. Hele dorp lag plat. :mad:

Ja wtf brah, zelfde hier vanochtend, heeft bijna 1,5 uur geduurd.

WTF man, moet niet gekker worden hier in fryslan. :eek: Hier duurde het 3 kwartier ofzo, maar als het stik donker is zie je geen ****.

En trouwens, jou schema heb ik niet als FB gevolgd.. nog gewoon split maar wel alles 3x5.. werkt lekker, en motiverender in de cut!

Loser talk om jezelf beter te laten voelen. :trollface:

Loser talk om jezelf beter te laten voelen. :trollface:

Miss wel zo, maar het is wel zo. Ik studeerde fiscaal recht, en ik kan je vertellen dat wat ik in de eerste periode van jaar 2 heb geleerd nu al grotendeels niet meer weet. De basis natuurlijk wel, maar die toets die ik toen met een 7,5 afsloot zal ik nu niet behalen.

Super chagrijnig en licht geprikkeld door crash

energize

iemand hard/nr1 van b&f geprobeerd?

Terug
Naar boven