XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja heb hier samples liggen maar ben bang dat wanneer ik probeer en het niks word dat mijn training ook wasted for life is. zonde dus. so many questions, so... little time

Die 2de is wel 10€ duurder voor 30% meer (snelle) koolhydraten.
Beide 40 dosissen.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:45 ----------

ja heb hier samples liggen maar ben bang dat wanneer ik probeer en het niks word dat mijn training ook wasted for life is. zonde dus. so many questions, so... little time
halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training. Te veel voor training alleen negatief effect, dus als je voor training wilt nemen zeker niet nog iets anders erbij gaan doen, is al meer dan genoeg zo'n spul.

Beide 40 dosissen.

halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training.
Nr 1 raden ze ook aan op trainingsdagen, Hulk Force niet, dus uiteindelijk kom je met die 10 euro duurder toch langer rond? :D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:46 ----------

Beide 40 dosissen.

halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training. Te veel voor training alleen negatief effect, dus als je voor training wilt nemen zeker niet nog iets anders erbij gaan doen, is al meer dan genoeg zo'n spul.
Ik neem deze na de training, niet ervoor ^^

Nr 1 raden ze ook aan op trainingsdagen, Hulk Force niet, dus uiteindelijk kom je met die 10 euro duurder toch langer rond? :D
Zou geen 1 van beide aanraden op niet trainingsdagen, die snelle carbs niet zo gezond.
Mij maakt het niet uit of je 10€ meer of minder uitgeeft :p

Waarom zou het niets worden? Er zitten geen(amper) stimulerende stoffen in

Zou geen 1 van beide aanraden op niet trainingsdagen, die snelle carbs niet zo gezond.
Mij maakt het niet uit of je 10€ meer of minder uitgeeft :p
Ik zou het ook niet aanraden; maar B&F wel :D :

N.R. 1 aanbevolen gebruik:
Neem dagelijks 1 dosering. Op trainingsdagen in dosering direct voor- of na de training. Op rustdagen 1 dosering 's ochtends of 's avonds.
Per dosering - 1 maatschep in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.

Waarom zou het niets worden? Er zitten geen(amper) stimulerende stoffen in
Kan zwaar op de maag liggen.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:51 ----------

Ik zou het ook niet aanraden; maar B&F wel :D :

N.R. 1 aanbevolen gebruik:
Neem dagelijks 1 dosering. Op trainingsdagen in dosering direct voor- of na de training. Op rustdagen 1 dosering 's ochtends of 's avonds.
Per dosering - 1 maatschep in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.
Ik denk dat ze niet durven zeggen dat het beter is creatine enzo apart te nemen op rustdagen :p. Natuurlijk geen goed advies hoe het er nu staat maar snap wel waarom.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:54 ----------

Do you even squat?

20kg dumbbell op me hooft laten vallen tijdens tricep overhead extenson.:mad:

hooft

:')

Moest een half uur lang afvegen op de wc, schrale billetjes gekregen :(

Zo tentamen over 1500pagina's. :fuu:

Ik heb nog nooit tentamens over pagina's gehad :p

Terug
Naar boven