- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Nr1 is nasty, maar werkt wel bij mij.
Betere pomp en minder verzuring
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nr1 is nasty, maar werkt wel bij mij.
Die 2de is wel 10€ duurder voor 30% meer (snelle) koolhydraten.ik nr1, smaak vond ik niet super. Heb 'm vervangen door http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/
halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training. Te veel voor training alleen negatief effect, dus als je voor training wilt nemen zeker niet nog iets anders erbij gaan doen, is al meer dan genoeg zo'n spul.ja heb hier samples liggen maar ben bang dat wanneer ik probeer en het niks word dat mijn training ook wasted for life is. zonde dus. so many questions, so... little time
Nr 1 raden ze ook aan op trainingsdagen, Hulk Force niet, dus uiteindelijk kom je met die 10 euro duurder toch langer rond?Die 2de is wel 10€ duurder voor 30% meer (snelle) koolhydraten.
Beide 40 dosissen.
---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:45 ----------
halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training.

Ik neem deze na de training, niet ervoor ^^Die 2de is wel 10€ duurder voor 30% meer (snelle) koolhydraten.
Beide 40 dosissen.
---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:45 ----------
halve nemen eerste keer dan minder kans om slecht op te reageren ofzo. Ik persoonlijk reageer niet goed op zo'n dingen kort voor een training. Te veel voor training alleen negatief effect, dus als je voor training wilt nemen zeker niet nog iets anders erbij gaan doen, is al meer dan genoeg zo'n spul.
Zou geen 1 van beide aanraden op niet trainingsdagen, die snelle carbs niet zo gezond.Nr 1 raden ze ook aan op trainingsdagen, Hulk Force niet, dus uiteindelijk kom je met die 10 euro duurder toch langer rond?

Waarom zou het niets worden? Er zitten geen(amper) stimulerende stoffen inja heb hier samples liggen maar ben bang dat wanneer ik probeer en het niks word dat mijn training ook wasted for life is. zonde dus. so many questions, so... little time
Ik zou het ook niet aanraden; maar B&F welZou geen 1 van beide aanraden op niet trainingsdagen, die snelle carbs niet zo gezond.
Mij maakt het niet uit of je 10€ meer of minder uitgeeft![]()
:Kan zwaar op de maag liggen.Waarom zou het niets worden? Er zitten geen(amper) stimulerende stoffen in
Ik denk dat ze niet durven zeggen dat het beter is creatine enzo apart te nemen op rustdagenIk zou het ook niet aanraden; maar B&F wel:
N.R. 1 aanbevolen gebruik:
Neem dagelijks 1 dosering. Op trainingsdagen in dosering direct voor- of na de training. Op rustdagen 1 dosering 's ochtends of 's avonds.
Per dosering - 1 maatschep in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.
. Natuurlijk geen goed advies hoe het er nu staat maar snap wel waarom.
1 IQ punt kwijt.lol, nee srs lolHet ov die niet reed.
---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 22:41 ----------
En dat ik 40 posts nodig heb om een topic te bekijken hier.

20kg dumbbell op me hooft laten vallen tijdens tricep overhead extenson.![]()
dat is best spijtig.

Als je de moeilijkheid van een examen uitdrukt in pg's dan ga je buizen ja

Vrouwenhumor?