- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Of ik even naar m'n uni wil komen om 'n krabbeltje te zetten onder de goedkeuring van m'n afstudeerprogramma. 1 1/2 uur reistijd. ****.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ik even naar m'n uni wil komen om 'n krabbeltje te zetten onder de goedkeuring van m'n afstudeerprogramma. 1 1/2 uur reistijd. ****.
Hij is best chill, heb hem eergister gekocht voor 15 euro.Dilemma. Ik ga vanavond mijn laptop formatteren, zou ik er windows 8 opzetten? Of niet??
Tem 31jan is het 30€ voor een legale versie!!
Waar?Hij is best chill, heb hem eergister gekocht voor 15 euro.
In 't begin wel even wennen, dan lijkt het gewoon op Windows 7 minus de startknop.
Hij is best chill, heb hem eergister gekocht voor 15 euro.
In 't begin wel even wennen, dan lijkt het gewoon op Windows 7 minus de startknop.
Zelfde als jij waarschijnlijk, maar had promotiecode.
Ja, kost alleen wel wat extra, weet niet precies hoe veel.
59.99€
Is er een manier dat ik aan een promotiecode kan geraken?Zelfde als jij waarschijnlijk, maar had promotiecode.
Boottijd van m'n laptop is met Windows 8 nog maar 11 seconden vanaf echt uitstaan.
Ja, kost alleen wel wat extra, weet niet precies hoe veel.

Nope. Ik kreeg hem bij aanschaf van m'n laptop destijds.59.99€
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/pdp/productID.256400400/pgm.81522900
Is er een manier dat ik aan een promotiecode kan geraken?![]()
Dilemma. Ik ga vanavond mijn laptop formatteren, zou ik er windows 8 opzetten? Of niet??
Tem 31jan is het 30€ voor een legale versie!!

Mn testosterone is dus 14.2 en normaal is 10-35
**** my life
je weet zelluf eerst dat dere backne weg proberen te krijgen
Ik liep gewoon te k*tten met je.