MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

worden test waardes trouwens niet tussen de 200 en 800 gemeten? (free test enzo), welke eenheid LD?
Bij mij kon ik alleen ''testosterone'' aanvinken er stond niks van vrije test erbij.. en 14.2 is wel ****ing laag imo vandaar dat ik dagen na mn training ****ing emo achtig ben

Als je dit bij je dokter aangeeft, doen ze hier iets aan?
Dat je laag test hebt? Nee hoor ik val nog binnen de ref waarde dus ze doen geen reet maar komop ik denk dat weinig mensen zo laag test hebben oude mensen met slecht levensstyle waarschijnlijk.
Verklaard mn gyno ook eigenlijk, als je low test en dan wat hoger oestrogeen hebt inje puberteit krijg je dat namelijk als mn test hoog was geweest had iki het niet waarschijnlijk

Dilemma. Ik ga vanavond mijn laptop formatteren, zou ik er windows 8 opzetten? Of niet??
Tem 31jan is het 30€ voor een legale versie!!

Gister toevallig Windows 8 bij mij erop gezet voor 15 euro. Is wel ff wennen, maar in principe toch nog redelijk wat overeenkomsten met Windows 7. Qua opstarten niet zoveel verschil, binnen 20 sec ready to go (SSD). Je kan t/m 31 januari ook nog gratis Windows media centre installeren

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/feature-packs

Nog beter natuurlijk, maar met W7 duurde het bij mij dus ongeveer hetzelfde als nu (incl. bios scherm). Zal het nog ff een keertje timen zo. Ik heb trouwens een SSD die SATA 600 snelheden aan kan, maar niet zo'n aansluiting op mijn moederbord. In principe zou die van mij dus nog sneller moeten kunnen.

Lal, die griet:cool:

Ow, nu zie ik het, ze doet iets met haar armen

jenna marbles :roflol:

Me kat is ontsnapt fuuuu :(

Mn motor is omgevallen door de wind :( benzine lekken als een moederrrrrrrrrrrrr

kotsen naa mijn legstraining :(

binkie of bonkie?

Niet verpest maar vind het wel vervelend. Als ik deadlift lukt het alleen maar pronated. Met mixed grip krijg ik de bar echt niet omhoog (kan te maken hebben met pols blessure in het verleden). Maar hierdoor kan ik dus ook niet voluit gaan wanneer mijn grip weg is / onderarmen verzuren. Volgende keer toch maar het magnesium blok gebruiken, alleen ben bang dat het een t*fus zooi geeft.. :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven