AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet verpest maar vind het wel vervelend. Als ik deadlift lukt het alleen maar pronated. Met mixed grip krijg ik de bar echt niet omhoog (kan te maken hebben met pols blessure in het verleden). Maar hierdoor kan ik dus ook niet voluit gaan wanneer mijn grip weg is / onderarmen verzuren. Volgende keer toch maar het magnesium blok gebruiken, alleen ben bang dat het een t*fus zooi geeft.. :o

Iets met straps..

Gvd k*t regen :mad:

solicitatie als onderdeel van cijfer nederlands, kan ik zometeen gaan praten tegen paar van die figuren die zich overal te goed voor voelen. leuk

solicitatie als onderdeel van cijfer nederlands, kan ik zometeen gaan praten tegen paar van die figuren die zich overal te goed voor voelen. leuk

Gewoon veel straattaal bezigen zoals "swa", "je weet zelluuuuffff", "fawakka" en meer van dat soort exotische uitdrukkingen. Dit toont dat je "straat" bent en intelligent genoeg om meerdere culturen te assimileren. Pas hier ook je kleding op aan. Een jas met bontomrandde cappuchon en hele baggy spijkerbroek doen wonderen.

Zo heb je gegarandeerd meer vrije tijd.

Dat ik net uitreken hoeveel kcals ik vandaag binnen heb, en uitkom op het volgende :

Totals----------- 1,783 / 276 / 40 / 144
Your Daily Goal 2,540 / 349 / 85 / 95
Remaining------ 757 / 73 / 45 / -49
------------------ Calories / Carbs / Fat / Protein

En nee, ik ga niet dood van de honger :sad:

En we zijn weer een halve kilo kwijt ... op minder dan een week tijd ... in de bulk ...

Ik ben echt 's werelds slechtste bulker, niet normaal :roflol:

Ah well, ik stop ermee ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon veel straattaal bezigen zoals "swa", "je weet zelluuuuffff", "fawakka" en meer van dat soort exotische uitdrukkingen. Dit toont dat je "straat" bent en intelligent genoeg om meerdere culturen te assimileren. Pas hier ook je kleding op aan. Een jas met bontomrandde cappuchon en hele baggy spijkerbroek doen wonderen.

Zo heb je gegarandeerd meer vrije tijd.
was makkie man had ze zo onder de tafel. Moest me alleen wat meer profileren terwijl leraar juist tegen me gezegd had dat ik me in moest houden want kwam cocky over hah

alleen voorbereiding kon iets beter want ik dacht bij een ander bedrijf te soliciteren dus kon sommige vragen niet goed beantwoorden zoals : hoe denk je dat het hier gaat met veiligheid blabla

Factuur van van 545,- voor een kleine beurt en wat minor reperaties aan m'n Leon. Echt absurd :(

-

Laatst bewerkt:
5 kilo op me poot laten vallen gvd

Spierpijn. Zo hevig dat ik zelfs na 600mg ibu en 2 spierverslappers in foetuspositie wil kruipen en huilen.

Stats: V

Verklaart.

Stats: 21j

Terug in je mand.

Terug
Naar boven