- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Warm bad nemen kan soms (even) helpen bij mij
Er is trouwens een gewoonte op DBB dat nieuwe leden pics posten
---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:16 ----------
![]()
intredasting.jpg wat was je vorig account?Ik ben dan ook niet nieuw, maar een herintreder.
Warm bad, warm compress, sauna..alles al gedaan vandaag. De gouden tip krijgt eeuwig karma, serieus.
Ik ben dan ook niet nieuw, maar een herintreder.
Warm bad, warm compress, sauna..alles al gedaan vandaag. De gouden tip krijgt eeuwig karma, serieus.
Ik ben dan ook niet nieuw, maar een herintreder.
Hielp magnesium ook neit tegen spierpijn?
Hittepit?
Spierpijn. Zo hevig dat ik zelfs na 600mg ibu en 2 spierverslappers in foetuspositie wil kruipen en huilen.

intredasting.jpg wat was je vorig account?
Cardio, srs. Ik weet niet precies waarom, iets met bloedsomloop denk ik

Als je wil kunnen we samen cardioën?Is niet boeiend.
Cardio heb ik gedaan pwo, dat hielp idd voor zolang ik dat deed. Ik kan dat niet blijven doen![]()

ik vind geen goede versie van MS Office 
Nie jankmuilen ! Heb alleen spierpijn in mijn chest terwijl ik de rest ook hard heb aangepakt. Daarvan moet ik janken.
Ik herken mezelf hier totaal niet in. Als ik diep ga, dan heb ik pijn. Blijkbaar was jij niet hard genoeg. Ik begrijp dus best dat je verdrietig bent.
blijf iniedergeval in beweging, stop met de nsaids om de spierpijn te bestrijden op de lange termijn kan dit ke alleen maar tegenwerken ( als je bij elke spierpijn dit doet) hardlopen werkt omdat je de bloedsomloop stimuleert maar hardlopen os te intensief om toe te passen bij ernstige spierpijn en kan je herstel in de weg zitten. Zoek de beweging op die het meeste spierpijn oplevert en maak deze bewegin meerdere keren zonder belasting.Ik herken mezelf hier totaal niet in. Als ik diep ga, dan heb ik pijn. Blijkbaar was jij niet hard genoeg. Ik begrijp dus best dat je verdrietig bent.

Als je wil kunnen we samen cardioën?
OT:ik vind geen goede versie van MS Office
Karma voor wie mij kan helpen!!!
(heb meerdere torrents gedownload, maar ik vind geen volledige/gerigstreerde versie)
Ik herken mezelf hier totaal niet in. Als ik diep ga, dan heb ik pijn. Blijkbaar was jij niet hard genoeg. Ik begrijp dus best dat je verdrietig bent.
Want spierpijn/pijn opzich staat gelijk aan hoe hard je traintblijf iniedergeval in beweging, stop met de nsaids om de spierpijn te bestrijden op de lange termijn kan dit ke alleen maar tegenwerken ( als je bij elke spierpijn dit doet) hardlopen werkt omdat je de bloedsomloop stimuleert maar hardlopen os te intensief om toe te passen bij ernstige spierpijn en kan je herstel in de weg zitten. Zoek de beweging op die het meeste spierpijn oplevert en maak deze bewegin meerdere keren zonder belasting.
Sluit me overigens helemaal aan bij meso, vaak zat gehad dat je een bepaalde spiergroep helemaal de t*ring in traint en er de volgende dag niks van merkt maar wel van de groep waar je minde focu op had gelegd. I cry evrytiem