MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wss dankzij mijn vrieskouwerk deze nacht heeft mn infectie op mn luchtwegen zich achter mn linkeroor gezet.
b
Ik heb geen zin de koorts niet meten maar ben weer slecht als een hond, en heb er een comateus verleden mee.

ga eens vroeg slapen.

15 bier op, t*ring veel frituur en ik overweeg wederom m'n neukslet te laten komen die ik al 3 maanden beu ben. Enige overweging daarbij is dat er echt niks anders te nken valt.

hmmmm ik wil ook vette hap nu ik dat woordje frituur zie

maar heb al iets van 3x besteld deze week

:o

wss dankzij mijn vrieskouwerk deze nacht heeft mn infectie op mn luchtwegen zich achter mn linkeroor gezet.
b
Ik heb geen zin de koorts niet meten maar ben weer slecht als een hond, en heb er een comateus verleden mee.

ga eens vroeg slapen.

Koorts is zo slecht nog niet, het is wetenschappelijk bewezen dat koorts de kans op kanker verkleint, daarnaast, iemand die bijna nooit koorts heeft, heeft een verhoogde kans op kanker. Dat komt omdat je tijdens koorts stofjes aanmaakt die mogelijke kankercellen en ontstekingen wegneemt. Ik dacht dat ze nu zelfs aan het experimenteren zijn, om kankerpatiënten ''koortstherapie'' te geven. Had een tijd terug wat onderzoekjes gelezen hierover, wat ik er nog over weet is een beetje vaag.. Lijkt me wel dat er genoeg over te vinden moet zijn.

Koorts is zo slecht nog niet, het is wetenschappelijk bewezen dat koorts de kans op kanker verkleint, daarnaast, iemand die bijna nooit koorts heeft, heeft een verhoogde kans op kanker. Dat komt omdat je tijdens koorts stofjes aanmaakt die mogelijke kankercellen en ontstekingen wegneemt. Ik dacht dat ze nu zelfs aan het experimenteren zijn, om kankerpatiënten ''koortstherapie'' te geven. Had een tijd terug wat onderzoekjes gelezen hierover, wat ik er nog over weet is een beetje vaag.. Lijkt me wel dat er genoeg over te vinden moet zijn.
Je krijgt overal kanker van

ik kan hier niks van maken, typ je nu vrijwel 4 keer hetzelfde om me te kloten, of is dit serieus en kan ik nog amper lezen :roflol:

Net heel mn lijf uitgekotst, en ervoor een van de freakiest koortsdromen ooit gehad, moeten aanschuiven op het lokale marktplein waar 1000 mensen stonden om te gaan kotsen, samen met Gavin van Roosterteeth.

Question: wat veroorzaakt koortsdromen?

Ik wou dat ik eens weer van die maffe dromen had. Ik droom nooit meer wat :sad:

ik kan hier niks van maken, typ je nu vrijwel 4 keer hetzelfde om me te kloten, of is dit serieus en kan ik nog amper lezen :roflol:

Net heel mn lijf uitgekotst, en ervoor een van de freakiest koortsdromen ooit gehad, moeten aanschuiven op het lokale marktplein waar 1000 mensen stonden om te gaan kotsen, samen met Gavin van Roosterteeth.

Question: wat veroorzaakt koortsdromen?

Heb proberen te zoeken en kwam hier terecht. Hoop dat je je antw hier kan vinden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Night_terror

Blijkt niet de oorzaak te zijn, koorts kan als gevolg Night Terror hebben : In addition, some laboratory findings suggest that sleep deprivation and having a fever can increase the likelihood of a night terror episode occurring

Is dus niet wat je zoekt, sorry.

Gloednieuwe PC blijft heel de tijd crashen potverdomme.

Wees blij, jouw moederboord stond net niet in de fik.

Er zijn dan ook sommige voorwerpen waar je je penis níet in moet steken.

Nope. Opeens wordt ie supertraag, gaat het lampje dat op m'n computer zit dat aangeeft dat ie bezig is fulltime branden (die gewoonlijk af en toe knippert weetjewel), wordt m'n geluid heel erg glitchy en reageert m'n computer nergens meer op (toetsenbord/muis). Iets later loopt ie helemaal vast en kan ik hem alleen nog uitzetten met de knop op m'n computerkast zelf.
Maat van me dacht dat het aan de drivers van m'n videokaart lag, maar na updaten crasht ie nog steeds.
Vorig weekend crashte ie eenmalig, nu deze avond al 3 of 4 keer. Weet niet of vorig weekend m'n geluid aanstond toen het gebeurde, maar vanavond wel iedere keer. (gebeurt zowel wanneer ik m'n boxjes gebruik, als wanneer ik m'n oortjes gebruik, dus het kan niet aan die dingen liggen neem ik aan)

Er zijn dan ook sommige voorwerpen waar je je penis níet in moet steken.

Nope. Opeens wordt ie supertraag, gaat het lampje dat op m'n computer zit dat aangeeft dat ie bezig is fulltime branden (die gewoonlijk af en toe knippert weetjewel), wordt m'n geluid heel erg glitchy en reageert m'n computer nergens meer op (toetsenbord/muis). Iets later loopt ie helemaal vast en kan ik hem alleen nog uitzetten met de knop op m'n computerkast zelf.
Maat van me dacht dat het aan de drivers van m'n videokaart lag, maar na updaten crasht ie nog steeds.

Klinkt als oververhitting, zit de koeler wel goed op je cpu en is de koelpasta nog goed?

Terug
Naar boven