MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

pinda, jij hebt verstand van computers? mijn standaard temperatuur van mijn cores is namelijk 69 graden celsius en wanneer ik spellen als GTA SA of Minecraft speel (geef maar ff voorbeeld van niet veel eisende spellen) is de temperatuur 99 graden celsius. what to do mang?

36ilmo.jpg

(no-homo)

Zou de koeler van je cpu afhalen en nieuwe koelpasta erop doen dan koeler er weer opzetten (wel eerst oude koelpasta eraf halen met wat keukenrol ofzo)

Meestal is standaard tempratuur iets van 38-45 graden

Kent iemand een gelijkaardige site als http://itorrent.tv/?
Deze is echt goed voor films, maar heb een IP ban gekregen omdat ik zogezegd te weinig seed :fuu:

Kent iemand een gelijkaardige site als http://itorrent.tv/?
Deze is echt goed voor films, maar heb een IP ban gekregen omdat ik zogezegd te weinig seed :fuu:

:trollface:

als je op TPB goed zoekt vind je genoeg goede dingen:) [Link niet meer beschikbaar][PublicHD]

Meestal ga ik gewoon browse torrents, dan high res films en kijk welke veel seeders hebben, staan vaak wel recente films tussen in goede kwaliteit [Link niet meer beschikbaar]

Heb per ongeluk op mijn derde been getuft.

pinda, jij hebt verstand van computers? mijn standaard temperatuur van mijn cores is namelijk 69 graden celsius en wanneer ik spellen als GTA SA of Minecraft speel (geef maar ff voorbeeld van niet veel eisende spellen) is de temperatuur 99 graden celsius. what to do mang?

Zelf gebouwd? Voldoende koelpasta ertussen (koelers en bord)?
Misschien 1 koeler die wat scheef zit, cq niet goed vast=

Toen ik nog veel games speelde op PC ook wel eens last van gehad. Ondervolten heeft toen voor mij de truc gedaan. Je zou eens kunnen kijken,.. durf echter niet te zeggen of dat tegenwoordig met de nw multi-cores nog mogelijk of van toepassing is,...

Anders misschien wat grotere-betere koelers,..of een extra koeler.

:trollface:

als je op TPB goed zoekt vind je genoeg goede dingen:) [Link niet meer beschikbaar][PublicHD]

Meestal ga ik gewoon browse torrents, dan high res films en kijk welke veel seeders hebben, staan vaak wel recente films tussen in goede kwaliteit [Link niet meer beschikbaar]

Of je neemt een abbo op nieuwsgroepen voor 7.50 per maand waarbij je 60mbit x 12 connecties hebt waarbij je wel fatsoenlijke snelheden haalt..

dikkere koeler erop zetten.

Aangezien m'n topic zelf niet veel succes heeft:

Iemand een goed prog om te kijken of drivers up to date zijn?

Kreeg als voorstel Aida32, iemand ervaring mee?

Aangezien m'n topic zelf niet veel succes heeft:

Iemand een goed prog om te kijken of drivers up to date zijn?

Kreeg als voorstel Aida32, iemand ervaring mee?

ik doe het altijd zelf... vind het fijn als ik weet wat er geïnstalleerd wordt.

Zelf gebouwd? Voldoende koelpasta ertussen (koelers en bord)?
Misschien 1 koeler die wat scheef zit, cq niet goed vast=

Toen ik nog veel games speelde op PC ook wel eens last van gehad. Ondervolten heeft toen voor mij de truc gedaan. Je zou eens kunnen kijken,.. durf echter niet te zeggen of dat tegenwoordig met de nw multi-cores nog mogelijk of van toepassing is,...

Anders misschien wat grotere-betere koelers,..of een extra koeler.

ja alleen ik kan dat ding niet uit elkaar halen, ik ben ook niet zo technisch en er zitten ook niet echt schroeven in mn laptop waarmee ik hem uit elkaar kan halen, kon alleen door fabriek ofzo. ben er al 2 keer mee heen geweest en toen zeiden ze ''we zien er niks verkeerds aan''. toen liet ik hun de temps zien op speedfan en toen zeiden ze ''ja dat kan ie wel hebben''. zijn zij nou ongelooflijk lui? kan ik hiermee misschien naar een computershop en het daar laten fixen voor ene paar tientjes? garantie is er namelijk volgens mij net af :/ had hem bij de macro vandaan

ja alleen ik kan dat ding niet uit elkaar halen, ik ben ook niet zo technisch en er zitten ook niet echt schroeven in mn laptop waarmee ik hem uit elkaar kan halen, kon alleen door fabriek ofzo. ben er al 2 keer mee heen geweest en toen zeiden ze ''we zien er niks verkeerds aan''. toen liet ik hun de temps zien op speedfan en toen zeiden ze ''ja dat kan ie wel hebben''. zijn zij nou ongelooflijk lui? kan ik hiermee misschien naar een computershop en het daar laten fixen voor ene paar tientjes? garantie is er namelijk volgens mij net af :/ had hem bij de macro vandaan

kun je zover ik weet ook geen koelers voor te koop is erg klein allemaal en precies pas gemaakt.
maar acceptabel temp hoor.

36ilmo.jpg

(no-homo)

Zou de koeler van je cpu afhalen en nieuwe koelpasta erop doen dan koeler er weer opzetten (wel eerst oude koelpasta eraf halen met wat keukenrol ofzo)

Meestal is standaard tempratuur iets van 38-45 graden

oehh kan ik dat niet bij een computerwinkel laten doen? ik hou namelijk mijn hart al vast wanneer ik een micro SD in een telefoon moet stoppen, laat staan mijn laptop uit elkaar halen. hoeveel zou dit ong. dan gaan kosten als het mogelijk is?

60 euro moeten betalen voor zondagsconsultatie, en dan een spuit tegen de koorts in mn ongewassen reet krijgen van pretty good looking dokteress.

I felt violated and ashamed, koorts wel gezakt van boven de 40 naar 38, dus het was wel nodig.

Terug
Naar boven