MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kun je zover ik weet ook geen koelers voor te koop is erg klein allemaal en precies pas gemaakt.
maar acceptabel temp hoor.
99°C is niet acceptabel. Hoe kom je daar nu bij? ???

Als het echt aan de koeling ligt kan je eventueel een cooling pad kopen. Werkt goed en er zitten wel leuke designs tussen.

Of je neemt een abbo op nieuwsgroepen voor 7.50 per maand waarbij je 60mbit x 12 connecties hebt waarbij je wel fatsoenlijke snelheden haalt..

4-5mb p/s met torrents vind ik wel prima, ga niet betalen voor iets dat gratis kan. Verbinding blijft ook goed want ik upload nooit :o

99°C is niet acceptabel. Hoe kom je daar nu bij? ???

Als het echt aan de koeling ligt kan je eventueel een cooling pad kopen. Werkt goed en er zitten wel leuke designs tussen.

normaal gebruik is gewoon goed logisch dat als je gaat gamen omhoog gaat.
standaard laptop is ook niet echt om te gamen :) maar das mijn mening.

oehh kan ik dat niet bij een computerwinkel laten doen? ik hou namelijk mijn hart al vast wanneer ik een micro SD in een telefoon moet stoppen, laat staan mijn laptop uit elkaar halen. hoeveel zou dit ong. dan gaan kosten als het mogelijk is?

34645358.jpg

60 euro moeten betalen voor zondagsconsultatie, en dan een spuit tegen de koorts in mn ongewassen reet krijgen van pretty good looking dokteress.

I felt violated and ashamed, koorts wel gezakt van boven de 40 naar 38, dus het was wel nodig.

Ga dan op zijn minst douchen van te voren Calypo, is het ook iets fijner werken voor die ''pretty good looking dokteress'':rolleyes:

pekelders*

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 14:47 ----------

gisteren verloren met armpje drukken van een jongen wiens arm 2 keer in die van mij past, week daarvoor verloren van een jongen die nog zwakker was en daardoor waarschijnlijk elleboog geblesseerd. what the **** is this shit?!

ja alleen ik kan dat ding niet uit elkaar halen, ik ben ook niet zo technisch en er zitten ook niet echt schroeven in mn laptop waarmee ik hem uit elkaar kan halen, kon alleen door fabriek ofzo. ben er al 2 keer mee heen geweest en toen zeiden ze ''we zien er niks verkeerds aan''. toen liet ik hun de temps zien op speedfan en toen zeiden ze ''ja dat kan ie wel hebben''. zijn zij nou ongelooflijk lui? kan ik hiermee misschien naar een computershop en het daar laten fixen voor ene paar tientjes? garantie is er namelijk volgens mij net af :/ had hem bij de macro vandaan
Ah, laptop dus. Busje perslucht kopen en iedere 2 maanden ofzo gewoon al je fans even uitspuiten, scheelde bij mijn laptop altijd een graadje of 20.

Ah, laptop dus. Busje perslucht kopen en iedere 2 maanden ofzo gewoon al je fans even uitspuiten, scheelde bij mijn laptop altijd een graadje of 20.

laptop uit elkaar halen of gewoon spuiten in die gaasjes/openingen van koeler (of hoe dat ook mag heten)?

laptop uit elkaar halen of gewoon spuiten in die gaasjes/openingen van koeler (of hoe dat ook mag heten)?

in gaatjes ja, haal wel goede perslucht, sommige zorgen voor condens in de binnenkant van je laptop. Als je de beschikking hebt over een compressor dan kan je die het beste gebruiken

pekelders*

gisteren verloren met armpje drukken van een jongen wiens arm 2 keer in die van mij past, week daarvoor verloren van een jongen die nog zwakker was en daardoor waarschijnlijk elleboog geblesseerd. what the **** is this shit?!
misschien minder faggoten

1 vriend die ineens een hoop plannen verdoet voor vanavond, fijn

pekelders*

NOOOIT armpje drukken man, shit verdoet echt je onderarm/elleboog. Vorig jaar (ook in feb) gedaan met een veel kleinere vriend, elleboog knakte en kon 3-4 maanden niet trainen. Zelfs een jaar later nog steeds af en toe een steek

Ajax verdomme

Nee geen carnaval. Ben niet echt van de carnaval. Dart toernooi'tje gehad waar veel bier werd gezopen.

Ah oké man het klonk alsof het carnaval had kunnen zijn :D Dan moet het toernooi wel geslaagd zijn, alleen jammer voor de gains.

Terug
Naar boven