XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ruzie met me vriendin op valentijn :)

fhking perfect :)

Haha toen ik nog thuis woonde precies hetzelfde, altijd dat gezeur dat ze zelf zo gezond aten.. En dan een schnitzel met gebakken aardappelen naar binnen duwen.

Hier ook. Gepiep elke keer.. ben blij dat ik op mezelf woon :) en zelg bepaal wat ik eet.

Ot: 2 x out gegaan... best naar..

Ik wil terug beginnen trainen maar ik weet dat het niet mag en that sucks balls.

hahahaha das het probleem njet

vrouwen maken gewoon van muggen olifanten... echt daar zijn goed in....

Hhahahahaha i know that feeling bro :p
Ik zei tegen mijn ex dat ook elke keer, maar zoiets toegeven doen ze niet aan :p
Karma jouw kant op, alleen omdat ik precies weet hoe jij je voelt :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 00:55 ----------

Waarom niet?

Iets aan mijn schouder. Heb redelijk zware pijnstillers en oefeningen om het te verbeteren, maar het kan anderhalf jaar duren eer het in orde is.
Sux.

Iets aan mijn schouder. Heb redelijk zware pijnstillers en oefeningen om het te verbeteren, maar het kan anderhalf jaar duren eer het in orde is.
Sux.

Vervelend zijn er helemaal geen oefeningen die je wel mag doen. Andere spiergroepen?

Vervelend zijn er helemaal geen oefeningen die je wel mag doen. Andere spiergroepen?

Denk niet dat dat zo'n goed idee is momenteel, aangezien ik tattoo's zet (altijd rugpijn achteraf) en redelijk zwaar werk doe ernaast. Het is jammer though

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 01:15 ----------

Eerder een soort van letsel door een verkeerde houding toen ik jonger was.

Morgen om 9 uur training gepland met gymbrah, en ik lig wakker met insomnia.. :(

Denk niet dat dat zo'n goed idee is momenteel, aangezien ik tattoo's zet (altijd rugpijn achteraf) en redelijk zwaar werk doe ernaast. Het is jammer though

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 01:15 ----------

Eerder een soort van letsel door een verkeerde houding toen ik jonger was.

Dan zal tattoos zetten ook niet best gaan denk ik:)

:fuu: mijn vader is cannelloni aan het maken (die is echt f*cking lekker) en ik 'moet' straks 4 eieren eten terwijl de rest cannelloni eet

Terug
Naar boven