MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kwam vanmorgen bij m'n fiets, lekke band. Gelukkig kon ik m'n pa's auto lenen om naar het station te gaan, kom ik net terug bij de auto, ook lekke band... wtf is this

Ik moet zelden het hoofd buigen maar heb nu geen andere keuze.

Maar dit zal me nooit meer gebeuren, die kerel heeft ons letterlijk een Porsche gekost.

Prepareer zijn anus

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 19:57 ----------

Kwam vanmorgen bij m'n fiets, lekke band. Gelukkig kon ik m'n pa's auto lenen om naar het station te gaan, kom ik net terug bij de auto, ook lekke band... wtf is this

Ik kon het niet verkroppen dat je geen gigi foto meer had..

De ****ing teringaap die ons bijna falliet draaide, de problemen tussen mij en mijn pa veroorzaakte en ons constant achter juridische feiten aan doet lopen zit hier gewoon smug van onze wijn te drinken alsof er niks mis is.

En zo weet ik dat ik geen psychopaat ben, en hij wel.

zelf ook een glaasje wijn op toevallig?

Mien broer..

Heb swollen sinds gister,

van de FAQ op b&f
V: Bevat Swollen ingrediënten die op de dopinglijst staan?
A: Swollen bevat een speciaal geranium extract. Dit extract is verboden voor geteste atleten maar mag wel door amateursporters gebruikt worden.

kost geen drol

laat me weten wat het doet bro;)

+1 Guess :D

iWJ, Swollen werkt prima, goede pump, energy en concentratie, neem 1,5 scoop nu. Heb voorraadje ingeslagen :o

damn al 2 maand van de pre workouts af, word tijd dat ik weer aan de annablowen ga

Nice! Ken die niet, maar heb zelf vrij goede ervaring met PUMP EFX van maximize.

Maximize heb ik alleen slechte ervaringen mee, 2 maand geleden voor het laatst gebruikt, viel bijna flauw tijdens de workout en heel de avond flauwval neigingen. Kon niet eens meer op me benen staan toen ik me familie wou informeren, stortte toen ook neer in de gang:roflol:

Maximize heb ik alleen slechte ervaringen mee, 2 maand geleden voor het laatst gebruikt, viel bijna flauw tijdens de workout en heel de avond flauwval neigingen. Kon niet eens meer op me benen staan toen ik me familie wou informeren, stortte toen ook neer in de gang:roflol:

:eek: dat is minder idd! Met die pump efx ?
te hoog gedoseerd, of ?

Terug
Naar boven