MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

45 minuten bezig geweest aan een post, verwijder ik hem. :)

Verveel.

Heb je wel vaker de laatste tijd niet? Dat allemaal omdat je desktop eraan is?
Tijdje gestopt met school, zit hele dagen thuis. Werkt ook niet echt opbeurend eigenlijk. Heb wel dingen die ik kan doen maar vult de dag niet helemaal. Werkende desktop had daarbij wel geholpen.

Tijdje gestopt met school, zit hele dagen thuis. Werkt ook niet echt opbeurend eigenlijk. Heb wel dingen die ik kan doen maar vult de dag niet helemaal. Werkende desktop had daarbij wel geholpen.

Trainen? Werken (money jeweet) ps3? Is er niets waar je zin in hebt?

Trainen? Werken (money jeweet) ps3? Is er niets waar je zin in hebt?
Trainen doe ik ook, vult de dag niet helaas. Werken is een optie, ben ook zoekende.. Ik wacht echter af tot er iets moois op m'n pad komt, sta niet te wachten op vlut baantjes.
Ook ben ik weer hele dagen moe, wat ook weer demotiveert om andere dingen te doen. Misschien weer op tijd naar bed voortaan. Beetje ritme kan geen kwaad.

Trainen doe ik ook, vult de dag niet helaas. Werken is een optie, ben ook zoekende.. Ik wacht echter af tot er iets moois op m'n pad komt, sta niet te wachten op vlut baantjes.
Ook ben ik weer hele dagen moe, wat ook weer demotiveert om andere dingen te doen. Misschien weer op tijd naar bed voortaan. Beetje ritme kan geen kwaad.

Ik zou zo hele dagen kunnen vullen met trainen+films (of series) kijken en gewoon gamen...

lol-face.jpg

how come? 18jr,.. zonde man! Opleiding zoeken en knallen ;)
Zelf ook "de fout" gemaakt om van mn 18e tot 20e te gaan werken,... was blij weer naar school terug te kunnen,.. echter wel weer gruwlijk aan moeten passen mbt het hele leer gebeuren weer.

Je bent moe omdat je niks doet en van het niks doen wordt je alleen maar meer moe en lui. Waarom ga je niet naar school? Van plan diploma's te halen?
Ritme is idd cruciaal, een baantje is ook absoluut niet verkeerd als je überhaupt al ergens aangenomen wordt (je mikt srs veel te hoog)

Voel je je daar te goed.voor ofzo? Als je met je luie reet van de bank komt zul je je stuk fitter voelen.. je zal ergens moeten beginnen zonder school ga je echt geen topbaantjes vinden hoor ;) kiezen of delen he

Moet zeggen pinda dat ze wel een punt heeft... ik zou gewoon werken om geld binnen te krijgen. Hoe stom het werk ook mag zijn.

Of, je moet jezelf bezighouden en niet zo zagen dat je je verveelt... het is het een of het ander!

Ik zou zo hele dagen kunnen vullen met trainen+films (of series) kijken en gewoon gamen...
Kan dat ook prima hoor,
how come? 18jr,.. zonde man! Opleiding zoeken en knallen ;)
Zelf ook "de fout" gemaakt om van mn 18e tot 20e te gaan werken,... was blij weer naar school terug te kunnen,.. echter wel weer gruwlijk aan moeten passen mbt het hele leer gebeuren weer.
Wilt niet echt vlotten. Zit met een depressie, ook medicijnen voor gehad. School werkt niet, zelfs al zou ik het graag willen. Kan m'n kop er momenteel niet bij houden.
Voel je je daar te goed.voor ofzo? Als je met je luie reet van de bank komt zul je je stuk fitter voelen.. je zal ergens moeten beginnen zonder school ga je echt geen topbaantjes vinden hoor ;) kiezen of delen he
Je kent me blijkbaar niet.

Aha, een depressie. Das wel een cruciale factor... maar is er dan echt niets dat je kan boeien?

Kan dat ook prima hoor,

Wilt niet echt vlotten. Zit met een depressie, ook medicijnen voor gehad. School werkt niet, zelfs al zou ik het graag willen. Kan m'n kop er momenteel niet bij houden.

Maar zeg nu zelf je zegt dat je nest niet uit komt voor flutbaantjes maar als je een knap baantje kunt vinden wel wilt werken...
Wat valt daar nou niet aan te snappen?

Kan dat ook prima hoor,

Peanut je had een tijdje geleden toch eens gepost dat er aan de hand van een simpele vragenlijst al werd vastgesteld dat je een depressie ofzo zou hebben toch, heeft dat zich nu verder ontwikkeld (aangezien je het er toen volgens mij zeker niet mee eens was?). En tijdelijk gestopt met de middelbare school of was je al aan een vervolgopleiding begonnen?

Je bent moe omdat je niks doet en van het niks doen wordt je alleen maar meer moe en lui. Waarom ga je niet naar school? Van plan diploma's te halen?
Ritme is idd cruciaal, een baantje is ook absoluut niet verkeerd als je überhaupt al ergens aangenomen wordt (je mikt srs veel te hoog)
Niet perse moe van het niets doen, ik verneuk simpelweg mijn ritme. Tijdje geleden was dat in orde, tijd om dat maar weer op te pikken.
Van nature een opportunist. Kan prima wachten tot ik iets zie wat ik tof vind en waarvan de zekerheid hoog is dat ik aan de slag kan. Ik wacht liever maanden dan mij nog ellendiger te voelen tijdens het vakkenvullen.
Ben wel van plan volgend jaar weer naar school te gaan.
Aha, een depressie. Das wel een cruciale factor... maar is er dan echt niets dat je kan boeien?
Niet echt. Daarvoor eigenlijk al niet, depressie heeft dat alleen maar versterkt.

Maar zeg nu zelf je zegt dat je nest niet uit komt voor flutbaantjes maar als je een knap baantje kunt vinden wel wilt werken...
Wat valt daar nou niet aan te snappen?
Dus dan maar soep scheppen zonder vergoeding? Moet ik me dan goed voelen omdat ik iets doe voor de medemens? Als je daarop doelt, dat gevoel is werkelijk miniem bij mij, dan wel totaal afwezig.

Terug
Naar boven