AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Volgens mij was het maximize intense ofzo(1 schepje).. weet het niet zo goed meer, flikkerde heel dat potje ook direct in de kliko.

en gelijk heb je!! Ik heb dat vroeger eens met NO Explode gehad,.. wellicht wél te hoog gedoseerd,.. maar heel de dag als een halve rondgelopen :eek: ook gelijk weg gedonderd :D

Volgens mij was het maximize intense ofzo(1 schepje).. weet het niet zo goed meer, flikkerde heel dat potje ook direct in de kliko.

Had t de eerste keer ook, tegenwoordig als ik pre workout pak, neem ik halve schep maximize en halve noxipro. Geen last van crash of stimdick of iets

Lichte hoofdpijn/duizeligheid, 2e keer deze week bloed op roggelen in de morgen maar geen bloedneus. Bij de 3e keer maar eens naar de huisarts gaan, al die dokterbezoeken, word er moe van.

Zo naar school om vervolgens om 19:00 weer terug te komen.. wat een lange k*tdag.

Autoverzekering binnen gehad.. dat verpest als student mijn week !:D

endan moet die belasting nog binnenkomen.. :mad:

Laatst bewerkt:
Klaarmaken voor bezoekje aan AMC. Slecht van geslapen.

slecht weinig geslapen, koppijn misselijk en buikpijntjes :(:sad:

Kom je met je slaperige kop beneden sta je in de drol die de hond gelegd heeft voor het aanrecht... (klein drolletje en slippers aan, maar toch)

meer karma voor 2 k*t posts dan voor een dump van 200 plaatjes of zo (funny pics topic) ;__;

Buurvrouw had geen string aan, DE h**r !

Terug
Naar boven