MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Niet perse moe van het niets doen, ik verneuk simpelweg mijn ritme. Tijdje geleden was dat in orde, tijd om dat maar weer op te pikken.
Van nature een opportunist. Kan prima wachten tot ik iets zie wat ik tof vind en waarvan de zekerheid hoog is dat ik aan de slag kan. Ik wacht liever maanden dan mij nog ellendiger te voelen tijdens het vakkenvullen.
Ben wel van plan volgend jaar weer naar school te gaan.
Niet echt. Daarvoor eigenlijk al niet, depressie heeft dat alleen maar versterkt.
Dus dan maar soep scheppen zonder vergoeding? Moet ik me dan goed voelen omdat ik iets doe voor de medemens? Als je daarop doelt, dat gevoel is werkelijk miniem bij mij, dan wel totaal afwezig.
Dat zeg ik toch niet maar er zullen vast wel baantjes zijn met vergoeding. En daarbij krijg je als vrijwilliger ook een vergoeding via de belasting dienst heb je geen vaste tijden dus als je slechte dag hebt hen je geen verplichting wat je wel bij gewone goed of slechte baan heb.

of word manhoer

Af en toe ben ik wel dankbaar dat ik toen niet over de kennis beschikte die ik nu heb, anders was het me hoogstwaarschijnlijk wel gelukt