MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet perse moe van het niets doen, ik verneuk simpelweg mijn ritme. Tijdje geleden was dat in orde, tijd om dat maar weer op te pikken.
Van nature een opportunist. Kan prima wachten tot ik iets zie wat ik tof vind en waarvan de zekerheid hoog is dat ik aan de slag kan. Ik wacht liever maanden dan mij nog ellendiger te voelen tijdens het vakkenvullen.
Ben wel van plan volgend jaar weer naar school te gaan.

Niet echt. Daarvoor eigenlijk al niet, depressie heeft dat alleen maar versterkt.

Dus dan maar soep scheppen zonder vergoeding? Moet ik me dan goed voelen omdat ik iets doe voor de medemens? Als je daarop doelt, dat gevoel is werkelijk miniem bij mij, dan wel totaal afwezig.

Dat zeg ik toch niet maar er zullen vast wel baantjes zijn met vergoeding. En daarbij krijg je als vrijwilliger ook een vergoeding via de belasting dienst heb je geen vaste tijden dus als je slechte dag hebt hen je geen verplichting wat je wel bij gewone goed of slechte baan heb.

begin met wiet roken

Peanut je had een tijdje geleden toch eens gepost dat er aan de hand van een simpele vragenlijst al werd vastgesteld dat je een depressie ofzo zou hebben toch, heeft dat zich nu verder ontwikkeld (aangezien je het er toen volgens mij zeker niet mee eens was?). En tijdelijk gestopt met de middelbare school of was je al aan een vervolgopleiding begonnen?
Vind het persoonlijk ook maar een vaag iets. De lijn tussen mijn persoonlijkheid en symptomen van depressie is dat ook. Ik twijfelde er destijds over, maar ik merk dat ik tegenwoordig overdreven cynischer ben en alles nóg een stuk somberder inzie. Vind de term ''depressie'' er persoonlijk niet bij passen, al zoek ik nog steeds wat het woord is wat er wél bij past.. Mocht deze er zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 17:29 ----------

Ben aan het cutten.

wacht liever maanden dan mij nog ellendiger te voelen tijdens het vakkenvullen.

Beter dat dan ellendig thuiszitten wachten op iets wat niet gaat komen, en zo dus ook geen geld verdienen.
Beter ga je gewoon die vakken vullen, en zoek je ondertussen door naar iets anders/beters.
op die manier heb je ondertussen iig wél geld om leuke dingen te gaan doen.

Manhoer lijkt me echt iets voor jou peunut

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 17:37 ----------

Neem een keer mdma trouwens, schijnt goed voor depressie te zijn en kan je ook heel makkelijk vrienden mee krijgen.

Manhoer lijkt me echt iets voor jou peunut

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 17:37 ----------

Neem een keer mdma trouwens, schijnt goed voor depressie te zijn en kan je ook heel makkelijk vrienden mee krijgen.
maar pastasaus, peanuthead wilt helemaal geen vrienden:)

Beter dat dan ellendig thuiszitten wachten op iets wat niet gaat komen, en zo dus ook geen geld verdienen.
Beter ga je gewoon die vakken vullen, en zoek je ondertussen door naar iets anders/beters.
op die manier heb je ondertussen iig wél geld om leuke dingen te gaan doen.
Ik kan natuurlijk nu wel een uitgebreid verhaal gaan schrijven waarom ik dat liever niet doe, waarom ik liever thuis blijf zitten op m'n krent in ''hibernating mode'' en waarom dit uiteraard bij mij past i.p.v. iets te doen wat mij niet ligt en er uiteindelijk voor zorgt dat ik totaal niet vooruit te branden ben; maar daar hebben we beide geen zin in geloof ik zo.

De een werkt hard voor iets, en de ander doet er niets voor.
pleeg zelfmoord:dunno: of wordt manhoer
Die periode hadden we jaren geleden al een keer gehad, schoot ook niet echt op :roflol:

of de meest simpele oplossing... blijf je vervelen
Lijkt me het simpelst, het makkelijkst te verdragen, kost het minste energie en relatief zal ik hier het meeste mee bereiken als ik mijn ogen open hou voor andere mogelijkheden. Baantjes zoals Google Rater bijvoorbeeld.

maar pastasaus, peanuthead wilt helemaal geen vrienden:)
Dit. Krijg vaak zat te horen dat ik een ''leuke gast'' ben en héél makkelijk vrienden/connecties zou kunnen maken/opdoen als ik dat zou willen. Beats me, sta daar echt niet op te wachten.

was toch weglopen van huis, geen zelfmoord, of doelde je daar niet op?:P
Escaleerde. Wel geprobeerd, was alleen niet helemaal gelukt :D Af en toe ben ik wel dankbaar dat ik toen niet over de kennis beschikte die ik nu heb, anders was het me hoogstwaarschijnlijk wel gelukt :o

Dit. Krijg vaak zat te horen dat ik een ''leuke gast'' ben en héél makkelijk vrienden/connecties zou kunnen maken/opdoen als ik dat zou willen. Beats me, sta daar echt niet op te wachten.

Escaleerde. Wel geprobeerd, was alleen niet helemaal gelukt :D Af en toe ben ik wel dankbaar dat ik toen niet over de kennis beschikte die ik nu heb, anders was het me hoogstwaarschijnlijk wel gelukt :o

lol, dafuk had je dan geprobeerd?:roflol:

Bullshit. Je opa en oma waar je zo vaak kwam waren ook gewoon vrienden van je. Je bent niet opzoek naar kennissen maar echte vrienden wil je echt wel. Je doet alsof je alleen op de wereld bent, er lopen echt wel meer mensen van jouw kaliber op deze wereld rond.

lol, dafuk had je dan geprobeerd?:roflol:
DXM en een flinke schut nootmuskaat. Dat laatste was echt wel een flinke schep, zo'n 5 gram zorgt al voor flinke symptomen, zat daar echter vér boven. Toch te weinig van beiden gedoseerd, wel een flinke trip van zo'n ~3 dagen aan overgehouden. Kan me nog herinneren dat ik zo'n kwartier lang voor de spiegel stond in m'n eigen ogen te kijken en hardop af te vragen ''wie ben ik'' :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 17:52 ----------

Bullshit. Je opa en oma waar je zo vaak kwam waren ook gewoon vrienden van je. Je bent niet opzoek naar kennissen maar echte vrienden wil je echt wel. Je doet alsof je alleen op de wereld bent, er lopen echt wel meer mensen van jouw kaliber op deze wereld rond.
Familie is een verhaal apart. Lang verhaal en te complex, geen zin om nu verder over in te gaan.. Ben ook alweer veel te lang aan het woord.

DXM en een flinke schut nootmuskaat. Dat laatste was echt wel een flinke schep, zo'n 5 gram zorgt al voor flinke symptomen, zat daar echter vér boven. Toch te weinig van beiden gedoseerd, wel een flinke trip van zo'n ~3 dagen aan overgehouden. Kan me nog herinneren dat ik zo'n kwartier lang voor de spiegel stond in m'n eigen ogen te kijken en hardop af te vragen ''wie ben ik'' :roflol:
klinkt als een leuk weekend:roflol:
Familie is een verhaal apart.
waarom?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 17:52 ----------

Familie iseen verhaal apart. Lang verhaal en te complex, geen zin om nu verder over in te gaan.. Ben ook alweer veel te lang aan het woord.
Nee, mensen zoals jij zijn juist awesome om over te horen. Vertel wat meer over je DXM trip please.
Hoe reageerde je omgeving enzo?

Kon amper op m'n benen blijven staan :roflol: Lust nu overigens ook geen nootmuskaat meer bij m'n eten.
Mee opgegroeid, aangeleerd als kind om dat te waarderen. Opvoeding die ik heb gehad en de dingen die ik heb geleerd vanuit mijn familie staan eigenlijk lijnrecht tegenover mijn eigen belevingen en ideeën van dingen.
Je kan het vergelijken met ''van twee walletjes eten''. Uiteraard snap ik (aangeleerd waarom) mensen zich over de zeik voelen als bijvoorbeeld er een kind van 3 ontvoerd is en dit op het nieuws verschijnt; waarom mensen verdrietig zijn als een ander een geliefde of een baan verliest. Voel er zelf echter helemaal niets bij.

Ik kan natuurlijk nu wel een uitgebreid verhaal gaan schrijven waarom ik dat liever niet doe, waarom ik liever thuis blijf zitten op m'n krent in ''hibernating mode'' en waarom dit uiteraard bij mij past i.p.v. iets te doen wat mij niet ligt en er uiteindelijk voor zorgt dat ik totaal niet vooruit te branden ben; maar daar hebben we beide geen zin in geloof ik zo.

De een werkt hard voor iets, en de ander doet er niets voor.

Die periode hadden we jaren geleden al een keer gehad, schoot ook niet echt op :roflol:

Denk dat je gewoon een schop onder je kont nodig hebt en je niet zo aan moet stellen. Je bent niks anders dan een ander mens.

Terug
Naar boven