XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet perse moe van het niets doen, ik verneuk simpelweg mijn ritme. Tijdje geleden was dat in orde, tijd om dat maar weer op te pikken.
Van nature een opportunist. Kan prima wachten tot ik iets zie wat ik tof vind en waarvan de zekerheid hoog is dat ik aan de slag kan. Ik wacht liever maanden dan mij nog ellendiger te voelen tijdens het vakkenvullen.
Ben wel van plan volgend jaar weer naar school te gaan.

Je hebt geen ritme omdat je niks te doen hebt?
Ik wil niet denigrerend op je inpraten oid, ik heb zelf weinig recht van spreken; bereik en doe ook geen **** de laatste tijd.
Ik merk aan mezelf dat ik heel makkelijk afzwak zeg maar. Stoppen met een studie en vervolgens de drang/wil om dingen te bereiken kwijtraken. Misschien is dat wel een symptoom van iets, ik weet het niet.

Van thuiszitten word jij niet ellendig? Ik absoluut wel, en doe er vervolgens niks/vrij weinig aan:o

Kon amper op m'n benen blijven staan :roflol: Lust nu overigens ook geen nootmuskaat meer bij m'n eten.

Mee opgegroeid, aangeleerd als kind om dat te waarderen. Opvoeding die ik heb gehad en de dingen die ik heb geleerd vanuit mijn familie staan eigenlijk lijnrecht tegenover mijn eigen belevingen en ideeën van dingen.
Je kan het vergelijken met ''van twee walletjes eten''. Uiteraard snap ik (aangeleerd waarom) mensen zich over de zeik voelen als bijvoorbeeld er een kind van 3 ontvoerd is en dit op het nieuws verschijnt; waarom mensen verdrietig zijn als een ander een geliefde of een baan verliest. Voel er zelf echter helemaal niets bij.

duidelijk

Nee, mensen zoals jij zijn juist awesome om over te horen. Vertel wat meer over je DXM trip please.
Hoe reageerde je omgeving enzo?
Omgeving wist er niets van. Dag na inname zou ik ook meegaan op een bezoekje bij verre familie. Daar in de tuin gelegen met een zonnebril op, samen met een overflow aan awesome idee en gedachten die ik grotendeels helaas ben vergeten.
Je hebt geen ritme omdat je niks te doen hebt?
Ik wil niet denigrerend op je inpraten oid, ik heb zelf weinig recht van spreken; bereik en doe ook geen **** de laatste tijd.
Ik merk aan mezelf dat ik heel makkelijk afzwak zeg maar. Stoppen met een studie en vervolgens de drang/wil om dingen te bereiken kwijtraken. Misschien is dat wel een symptoom van iets, ik weet het niet.

Van thuiszitten word jij niet ellendig? Ik absoluut wel, en doe er vervolgens niks/vrij weinig aan:o
Herken het wel een beetje. Voel me ook niet echt ellendig, dat ik me af en toe verveel is wat anders dan je ellendig te voelen. Dat ik zo'n slecht ritme heb is omdat ik later op de dag iets vind waarin ik mij helemaal vast kan bijten, en er dan tot laat in de nacht mee bezig ben. Vaak ook maar stomme dingen eigenlijk.. Trollen bijvoorbeeld, of erachter komen hoe je het lekkerste bakje koffie zet.
Dit, zo zit je op je 30ste nog thuis met die instelling
En zelfs al zou ik niets bereiken, dan kan ik nog steeds van jullie zuur verdiende belastingcenten leven, puur omdat ik werkeloos ben en een been mis. Snappen jullie mijn punt nu? :D

hmm, something i can relate to

ik heb 2 jaar lang mn dagen verprutst, met een omgekeerd ritme geleefd, me ongelukkig en onzeker gevoeld. nu ik stage heb (en iets te doen heb) en iedere ochtend om 9u opsta merk ik al een wereld van verschil

Was op school een blog aan het typen voor een cijfer, bijna klaar, accu leeg laptop uit, blog weg :( :(

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:43 ----------

edit: word blijkt om de zoveel minuten automatisch op te slaan, hij is er dus nog :o

edit: word blijkt om de zoveel minuten automatisch op te slaan, hij is er dus nog :o

Geeft niet, kan nog steeds dingen kopen zonder dat ik er iets voor hoef te doen terwijl anderen er hard voor moeten werken :roflol:

Zal geen hoog bedrag zijn aangezien je geen eens 180 euro euro over hebt...
Heerlijke instelling... zal jij het straks zwaar krijgen als je moet werken... arme jongen.

:fuu: ik dacht vanavond advocado met tonijn te eten, maar blijkbaar vind ik advocado nog steeds niet te vreten!
Dan straks maar 500g kwark met bessen en frambozen terwijl mijn ouders rijst met kip in currysaus eten :(

Dat dere cut :(

Zal geen hoog bedrag zijn aangezien je geen eens 180 euro euro over hebt...
Heerlijke instelling... zal jij het straks zwaar krijgen als je moet werken... arme jongen.
Zet je trollfilter eens aan, MissPuke. Houd dat neerbuigende ook maar voor je als we toch bezig zijn.

Was op school een blog aan het typen voor een cijfer, bijna klaar, accu leeg laptop uit, blog weg :( :(

Gelukkig! Wou het je net vragen.

pinda, tip: geef je op voor lingo of 2 voor 12. ga vlak voor de uitzending een dikke blow roken en je hebt daar de tijd van je leven + je komt op TV/youtube

Terug
Naar boven