Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
More more, I want moreDat je een k*tmentaliteit hebt is al tot daar aan toe,.. Dat je dan ineens verschuilt achter "trollen" is dan wel erg jammer

Dat je een k*tmentaliteit hebt is al tot daar aan toe,.. Dat je dan ineens verschuilt achter "trollen" is dan wel erg jammer
Weet niet wat er aan de hand is, maar ik kies de kant van Peanuthead!
Maar Peanut mist 2 tits

Dat jij het een en ander hebt meegemaakt, waarbij jouw mentaliteit je zowat gered heeft(ik ga ervan uit dat je hieruit reageert, gezien emotie), betekent natuurlijk niet dat het voor iedereen zo geldt. Iedereen lost een situatie op zijn eigen manier/tempo op, daarbij is Peanut ook introvert, wat zich logische wijze uit in zijn levensstijl en dus niks geks aan is. Wat ik weer jammer vind, is dat je hem onnodig bekritiseerd, voegt werkelijk niks toe.
Die periode hadden we jaren geleden al een keer gehad, schoot ook niet echt op![]()

Heb zeker het een en ander meegemaakt ja, maar daar hoeft niemand me zielig om te vinden. Mijn mentaliteit is daardoor idd aardig veranderd naar doorzettertje!
Ik bekritiseer hem niet, ik spreek hem itt sommige hier niet aan uit/met medelijden. denk dat hij meer aan fair behandeld te worden heeft dan dat mensen alleen maar medelijden met hem hebben.
zo nu ben ik klaar mee.. laatste post zal toch wel gebed zonder end worden
)is dat Elizabeth Mitchell in je avatar?
Jij bent trouwens een van de weinige vrouwelijke posters waar ik me niet aan erger(erger me ook aan genoeg mannen hoor
)

Pinda, heb jij srs zelfmoord proberen te plegen met nootmuskaat?![]()
![]()

Vertellen jullie aan jullie omgeving dat jullie elkaar ontmoeten hebben via een bodybuilding forum?
.Vertellen jullie aan jullie omgeving dat jullie elkaar ontmoeten hebben via een bodybuilding forum?

is dat Elizabeth Mitchell in je avatar?
Jij bent trouwens een van de weinige vrouwelijke posters waar ik me niet aan erger(erger me ook aan genoeg mannen hoor
)