Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Veolia
Nuff said mkay

Kou gevat, en nu echt ziekelijke rug pijn na rug training van woensdag. En traps zitten ook nog goed vol, dan word squatten ook niks.

Word!
De ene keer stopt de bus helemaal niet, 99% van de keren dattie wel stopt zit de bus zo vol dat ik 15 scholieren aan mn reet heb zitten, en de afgelopen dagen komen ze 5 min te vroeg waardoor ik moet rennen (omdat ik 'optijd' ben) en ik em alsnog mis :(

Word!
De ene keer stopt de bus helemaal niet, 99% van de keren dattie wel stopt zit de bus zo vol dat ik 15 scholieren aan mn reet heb zitten, en de afgelopen dagen komen ze 5 min te vroeg waardoor ik moet rennen (omdat ik 'optijd' ben) en ik em alsnog mis :(
't Is vakantie. ;)

Gebeurde mij ook een paar keer deze week...

Ahhh, ik vroeg me al af waarom het zo rustig is overal.

Waarom zou je in vredesnaam trots zijn op striae?

Is het levende bewijs dat je je eigen lichaam overstegen bent, das toch het doel van deze sport? Zie het als een litteken wat je in de strijd tegen jezelf hebt opgelopen ;)

jah zijn vrouw stond hier voor mijn deur om 8u, ze vroeg of ik wist waar hij was (2dagen niet thuis gekomen)
en was woensdag avond nog met hem ,

ik ben dus naar de kk flikken gestapt en kreeg te horen dat hij vast zit voor ilegaale wapen bezit en poging tot dood op een agent

jah zijn vrouw stond hier voor mijn deur om 8u, ze vroeg of ik wist waar hij was (2dagen niet thuis gekomen)

ik ben dus naar de kk flikken gestapt en kreeg te horen dat hij vast zit voor ilegaale wapen bezit en poging tot dood op een agent

das mooi klootn

Wow sick!

Klinkt als een gevalletje eigen schult dikke bult? Zijn geen aanklachten die zomaar uit de lucht komen vallen.

Iemand verpeste mijn PR poging, door tegen de stang aan te lopen terwijl ik bezig was :<

Terug
Naar boven