MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zegt de man op het internet , het real life is meestal anders

Laten we eerlijk wezen, agenten zijn doorgaans een stel halve zolen maar om ze nou proberen om te leggen is wel een stapje te ver he.

Illegaal wapen bezit.. ging vast niet om een zwitsers zakmes.
Klinkt inderdaad als eigen schuld dikke bult.

dag 4 van de griep... eten / drinken gaat nog steeds slecht.

Is het levende bewijs dat je je eigen lichaam overstegen bent, das toch het doel van deze sport? Zie het als een litteken wat je in de strijd tegen jezelf hebt opgelopen ;)

Wat een bullshit. Je ziet het vaak pij pubers/jongens die van zichzelf nog niet uitgegroeid zijn, + het over/verkeerd trainen van bepaalde lichaamsdelen. Het heeft in een heleboel gevallen niets te maken met hoe hard je traint. Ik heb ook wel wat striae (ben op 13 jarige leeftijd begonnen), maar ben er zeker niet trots op.

Laatst bewerkt:
Klote dag gehad, kan het zo gelukkig goed maken met een training. Hopelijk gaat dat een beetje lekker.

Wat een bullshit. Je ziet het vaak pij pubers/jongens die van zichzelf nog niet uitgegroeid zijn, + het over/verkeerd trainen van bepaalde lichaamsdelen. Het heeft in een heleboel gevallen niets te maken met hoe hard je traint. Ik heb ook wel wat striae (ben op 13 jarige leeftijd begonnen), maar ben er zeker niet trots op.
striae is gewoon ****ing k*t en lelijk

Al was het geen PR poging, direct afstraffen, levensgevaarlijk.
Inderdaad, daar word ik gevaarlijk agressief van.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 20:48 ----------

Mijn k*tmoment: ik kwam thuis en checkte snel of er iemand in mijn log had gereageerd op mijn PR's, maar helaas; Ik ga nu maar,.... in een hoekje.... huilen;

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 20:51 ----------

Kan verschillende oorzaken hebben. Ik heb striae aan mijn bips ergens, en ben nooit dik geweest. Geen flauw idee hoe dat daar is gekomen. Ook had ik dat als puber aan de zijkant van mijn bekken, en heb daar nooit vet gehad. was een ecto tot mijn 24 ste denk ik.

dexaprine genomen, imo te eetlust remmend zit nogsteeds vol van mijn lunch:(

straie is ****ed up G vooral als je blank bent

striae boven op bicep checkin in

leren lukt echt voor geen meter met slaaptekort, morgen maar vroeg opstaan en nu gwn gaan pitten want dit trekt op minder dan niks

Terug
Naar boven