MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

buiten bio olie smeren is er niet veel aan te doen zeker?

Bio olie werkt ook niet, striae zit te diep (2e huidlaag) voor smeersels om effectief te zijn. Het kleurt wel bij naarmate genoeg tijd verstreken is. Maar nogmaals je moet het niet als iets k*ts zien.:)

Bio olie werkt ook niet, striae zit te diep (2e huidlaag) voor smeersels om effectief te zijn. Het kleurt wel bij naarmate genoeg tijd verstreken is. Maar nogmaals je moet het niet als iets k*ts zien.:)

ik had, bij bijde overgangen van mn armen naar borst kleine striae (aan bijde kanten:mad:).
ingesmeerd met bepaald soort zalf zal straks effe opzoeken welke, ik zie dr helemaal niks meer van. waren wel oppervlakkig moet ik zeggen :thumbs:

2 uur slaap gehad en nu werken verziekt redelijk mn humeur :(

Zo naar manueel therapeut hopelijk kan hij wat doen aan m'n pijnlijke rotator cuff.

Striae op legs checking in

nog geen striaes :( rare is ook dat ik 4 dagen ziek ben geweest, NIKS ben afgevallen maar toch beetje kracht en bodyfat kwijt ben.. onbewust cutten tijdens een bulk :o oftewel: te weinig eten... maar hoe komt het dan dat ik daal in bf maar mn gewicht wel stabiel blijft?

nog geen striaes :( rare is ook dat ik 4 dagen ziek ben geweest, NIKS ben afgevallen maar toch beetje kracht en bodyfat kwijt ben.. onbewust cutten tijdens een bulk :o oftewel: te weinig eten... maar hoe komt het dan dat ik daal in bf maar mn gewicht wel stabiel blijft?
elke f**got heeft dat

Wat een typisch wijven mentaliteit en gekakel daar :roflol:

''Hoiiii hoe gaat het er meeee''
''Gaat wel. Kapot moe en alles maar voor de rest okee...''

Om maar even te vissen naar de vraag van de ander: ''oh, waarom dan?''

Ik had ook niet anders verwacht.

Vind het nog wel meevallen maar je moet je wel bedenken dat er minstens 20 foto's getrokken zijn na het aanpassen van licht, haar, camera instellingen e.d. :roflol:
en dan komen er zulk soort dingen uit:

haha ik ga zo wat drinken met een vriend en wat jongens die ik nie ken en ben nu al teut **** wodkaredbull in huis hebben :')

Moet allemaal sollicitatiebrieven schrijven, maar daar heb ik helemaal geen zin in omdat ik dr niets van bak :'(

En;

Werk-/denkniveau:

VMBO / MAVO / LBO
VMBO - Theoretisch (MAVO)

Salarisniveau schaal 8
Minimum salaris €2280 bruto per maand
Maximum salaris €3082 bruto per maand

Het werk-/denkniveau van mn huidige functie is HBO en ik zit in schaal 5, alle bommen en granaten nog an toe!

Laatst bewerkt:
K*t pomp in m'n rug, echt schijtziek van te worden. Zelfs taurine heeft geen effect.

Terug
Naar boven