XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vind het nog wel meevallen maar je moet je wel bedenken dat er minstens 20 foto's getrokken zijn na het aanpassen van licht, haar, camera instellingen e.d. :roflol:
en dan komen er zulk soort dingen uit:

haha ik ga zo wat drinken met een vriend en wat jongens die ik nie ken en ben nu al teut **** wodkaredbull in huis hebben :')

Zo'n topic moeten we hier ook hebben. 'Maak nu een webcamfoto en plaats hem'

Idd heb het vaak met creatine:(

ïs ook zware shit, moet je wel je hormonale levels goed in de gaten houden. één keer teveel pindakaas op je buik + overmaat aan creatine en je ligt morsdood in de sauna, net als zyzz. die smeerde zn hele lichaam in met pindakaas, kon je ook wel zien aan hoe bruin hij was.

:roflol:
2mg8ems.jpg

NSFW:
2mg8ems.jpg

Ow boy, eerst mijn moeder slecht en nu mijn vader ...
Ouders hadden gisteren beloofd dat ze mij na mijn werk gingen wegbrengen. Ik kwam net thuis en nu blijkt dat ik me snel moet klaarmaken want mijn moeder gaat mijn vader naar het ziekenhuis brengen :sad:

Ik hoop dat het niets erg is!

120704-220624.jpg

#artiest
you go girl!!

niet citeren aub.

Vanmiddag "hard" gelopen in het bos. Eerst het verkeerde adres in de navigatie gestopt zodat we aan de verkeerde kant van het bos aankwamen (ik snapte al niks van de route die we reden....) maar goed, bos is bos dus ik lopen en mijn vriendin met de auto naar de andere kant.

Blessure is blijkbaar nog niet over. 2 uur lang met pijn in mijn kont gelopen

Tijdens het hardlopen had ik het frisjes, maar niet overdreven koud, maar daarna ... waanzinnig, ik heb een uur lang helemaal geen gevoel meer in mijn vingers gehad. Heb zelfs mijn duim verbrand aan de pan omdat ik gewoon niet voelde dat'ie heet was. Anyways, ik heb er maar een dik stuk pizza in gestopt om me van binnen uit een beetje op te warmen en ach als je 1700 Cal verbrand hebt kan er ook wel een stukje pizza bij leek me.

Lief dagboek,

Vanmiddag "hard" gelopen in het bos. Eerst het verkeerde adres in de navigatie gestopt zodat we aan de verkeerde kant van het bos aankwamen (ik snapte al niks van de route die we reden....) maar goed, bos is bos dus ik lopen en mijn vriendin met de auto naar de andere kant.

Blessure is blijkbaar nog niet over. 2 uur lang met pijn in mijn kont gelopen

Tijdens het hardlopen had ik het frisjes, maar niet overdreven koud, maar daarna ... waanzinnig, ik heb een uur lang helemaal geen gevoel meer in mijn vingers gehad. Heb zelfs mijn duim verbrand aan de pan omdat ik gewoon niet voelde dat'ie heet was. Anyways, ik heb er maar een dik stuk pizza in gestopt om me van binnen uit een beetje op te warmen en ach als je 1700 Cal verbrand hebt kan er ook wel een stukje pizza bij leek me.

fixed :o

langs 1 kant spijt dat ik mn kaart van Reverze verkocht heb, maar langs de andere kant ben ik van 6 op en heb gewerkt tot 15 dus tot 8 uur houd ik nooit vol :o

Ow boy, eerst mijn moeder slecht en nu mijn vader ...
Ouders hadden gisteren beloofd dat ze mij na mijn werk gingen wegbrengen. Ik kwam net thuis en nu blijkt dat ik me snel moet klaarmaken want mijn moeder gaat mijn vader naar het ziekenhuis brengen :sad:

Ik hoop dat het niets erg is!

Gvd, mijn ouders zette mij daarnet af. Ik stapte uit en mijn vader stapte mee uit. Geef mij een epic knuffel en zei: arnodsi, het gaat echt niet goed! Veel plezier vanavond en hopelijk tot morgen!
Hij stapte terug in de auto en begint super hard te wenen.

Ow boy... Hele avond omzeep,

Gvd, mijn ouders zette mij daarnet af. Ik stapte uit en mijn vader stapte mee uit. Geef mij een epic knuffel en zei: arnodsi, het gaat echt niet goed! Veel plezier vanavond en hopelijk tot morgen!
Hij stapte terug in de auto en begint super hard te wenen.

Ow boy... Hele avond omzeep,

Oj, f**got, get to that hospital, now. Desnoods loop je.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven