XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ah, dat zou een hoop verklaren.:D

Ik snap je volledig Arnodsi, reactie van je ouders snap ik niet...

En hoezo, een verslaving? Is sporten een verslaving? the**** gaat dit naartoe
4x/week trainen maar thuis als een gehandicapte rondlopen door de spierpijn, zoveel koken, constant eten maar dan 's avonds niet mee eten ...
Al die pilletjes en shakjes ...

Denk dat ze kofferbak bedoelen met 'het koffer' :p
:yes: crazy hollanders

Ik woon samen met m'n vriendin dus :dunno:

gisteren bloed geprikt, ging bij knock out daar, fking misselijk ook

Zodat ik nadien, als ik in staat was, kon trainen???
Morgen is het rugdag. Ik ga me liever slopen op een training dan thuis te zitten wenen in een hoekje :dunno:

Maarja, dat begrijpen ze natuurlijk niet ... Ze gaan liever thuis tv kijken met vettig eten en zeggen dat ik een verslaving heb en nagekeken moet worden ...

Ik ben laatst gelijk na de begrafenis van m'n opa gaan trainen, was een zeer goede rugtraining..:) Kan dus wel goed werken..

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 22:22 ----------

gisteren bloed geprikt, ging bij knock out daar, fking misselijk ook

Welkom terug :)

Hahaha thanks mannen

Fiver kan ik niet hebben, heb ik al gehad. Kan dan of bloedarmoede zijn of suikerziekte. Als het suikerziekte is dat dere free insuline:o

heb ook een tijdje bloedarmoede gehad, heb toen van die pillen gekregen om me ijzer tekort te verminderen.

Voor jouw ouders misschien niet. Mijn vader vind het juist goed. Het toont dat je discipline hebt.

En het is beter dan buiten staan drugs gebruiken
Meestal vinden ze het ook goed dat ik er zo mee bezig ben, maar af en toe hebben ze hun momenten ...

Ben je moe? Heb het al 3 jaar man.. dafuq

Ja al echt heel lang, ook altijd bloedheet overal en soms zie ik sterretjes. Hoge bloeddruk is het niet.
Zou wel ff laten onderzoeken want kan niet goed zijn.

Merk wel dat als ik ff paar dagen meer rust neem dat het iets minder wordt. Maar helemaal weg gaat het niet.

Ja al echt heel lang, ook altijd bloedheet overal en soms zie ik sterretjes. Hoge bloeddruk is het niet.

Merk wel dat als ik ff paar dagen meer rust neem dat het iets minder wordt. Maar helemaal weg gaat het niet.
Heb het heel lang man en 3x bloed laten prikken. Huisarts zei dat het moeilijk te achterhalen is en hij me liever naar een internist doorverwijst maar ik ga kijken of ik tijdens de kuren ook last ervan heb zo niet is het gewoon mijn test levels en herstel ik te langzaam.

Zou ff naar je huisarts gaan man, bloedtestje pakken.

Heb het heel lang man en 3x bloed laten prikken. Huisarts zei dat het moeilijk te achterhalen is en hij me liever naar een internist doorverwijst maar ik ga kijken of ik tijdens de kuren ook last ervan heb zo niet is het gewoon mijn test levels en herstel ik te langzaam.

Vaag, er moet toch wel een oorzaak voor zijn..heb je je test levels laten testen?

Omdat ik wil gaan kuren heb ik het nu ook laten testen. Wil eerst weten wat het überhaupt is voordat ik eraan begin.

Zou ff naar je huisarts gaan man, bloedtestje pakken.

Heb ik gedaan, vorige pagina:p

Vaag, er moet toch wel een oorzaak voor zijn..heb je je test levels laten testen?

Omdat ik wil gaan kuren heb ik het nu ook laten testen. Wil eerst weten wat het überhaupt is voordat ik eraan begin.

Heb ik gedaan, vorige pagina:p
vorig jaar 12.2 en nu 14.3 ofzo dokter zei is normaal waarde moet tussen 10-35 zijn

Terug
Naar boven