Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je nu al moe valt.. Wordt dan nog leuk wanneer je gaat kuren.

Ik weet niet welke fetish jij hebt met testwaardes hoor... Aan je test gaat het niet liggen volgens mij als die nog in de waardes zit.vorig jaar 12.2 en nu 14.3 ofzo dokter zei is normaal waarde moet tussen 10-35 zijn
idd.Als je je nu al moe valt.. Wordt dan nog leuk wanneer je gaat kuren.
Ik weet niet welke fetish jij hebt met testwaardes hoor... Aan je test gaat het niet liggen volgens mij als die nog in de waardes zit.
Vermoeidheid kan echt aan zoveeel zaken liggen e, beter pluim je het uit... Hoe ziet je dagelijks stramien er nu uit? Vaste uren bij het opstaan/slapen? Vitamines/mineralen in orde? Situatie/omgeving? ... Uitzoeken e
10 gram b5 per dag
5.000 b3 per dag
en heb visolie besteld dan neem ik 4.000 omega 3 per dag
idd.
Stramien?
Slaap minimaal 7 uur per dag en max 11.
Eten is 100 g havermout 2 bananen 600 g kipfilet 3 eieren 300 g stokbrood en cashewnoten handvol
Dagelijks stramien = verloop van de dag
Dat is idd wel genoeg slaap. Te veel slaap werkt trouwens ook vermoeiend. Maar slaap je telkens op ongeveer dezelfde uren?
Geen variatie in fruit, vlees/vis? En je groenten?
Jij zat toch in de cut? Brood zou ik persoonlijk droppen en vervangen door rijst.
Vitamine d supplementeer je?

Ja al echt heel lang, ook altijd bloedheet overal en soms zie ik sterretjes. Hoge bloeddruk is het niet.
Zou wel ff laten onderzoeken want kan niet goed zijn.
Merk wel dat als ik ff paar dagen meer rust neem dat het iets minder wordt. Maar helemaal weg gaat het niet.
Heb het heel lang man en 3x bloed laten prikken. Huisarts zei dat het moeilijk te achterhalen is en hij me liever naar een internist doorverwijst maar ik ga kijken of ik tijdens de kuren ook last ervan heb zo niet is het gewoon mijn test levels en herstel ik te langzaam.
Hangt ervan wat ik qua fruit thuis heb, vaak eet ik ook sinasappels en appels maar heel vaak 2 bananen op een dag.
Biefstuk en kipfilet switch ik vaak om.
Het is al moeilijk voor me om elke keer dat kipfilet klaar te maken en heb 3 jaar lang rijst gegeten met 2 blikken tonijn en een bak kwark wil even een pauze ervoor lassen.
D3 gebruik ik, elke dag 5.000 IU ik slaap rond vaste tijden en ik slaap dus minimaal 7 uur
Ijzer gemeten en supplementeer ijzertabletten. Vitamine b12 is 300 norm is 100-700 Pfeifer werd niet gevonden.
Wat blijft er over dan? Heb met mn huisarts 1000x ernaar gekeken ook een longfunctietest en heb perfecte longen en longverwijderaars hielpen niet om meer lucht te blazen.
Moet wel zeggen dat trainen heel bagger gaat
Hangt ervan wat ik qua fruit thuis heb, vaak eet ik ook sinasappels en appels maar heel vaak 2 bananen op een dag.
Biefstuk en kipfilet switch ik vaak om.
Het is al moeilijk voor me om elke keer dat kipfilet klaar te maken en heb 3 jaar lang rijst gegeten met 2 blikken tonijn en een bak kwark wil even een pauze ervoor lassen.
D3 gebruik ik, elke dag 5.000 IU ik slaap rond vaste tijden en ik slaap dus minimaal 7 uur
Ijzer gemeten en supplementeer ijzertabletten. Vitamine b12 is 300 norm is 100-700 Pfeifer werd niet gevonden.
Wat blijft er over dan? Heb met mn huisarts 1000x ernaar gekeken ook een longfunctietest en heb perfecte longen en longverwijderaars hielpen niet om meer lucht te blazen.
Moet wel zeggen dat trainen heel bagger gaat
Nee nam gewoon wat de huisarts me als advies heeft gegevenOverdosering aan ijzer? Te hoge inname van ijzer bij mannen kan vermoeidheid en gevoel van overtrained veroorzaken
Nooit op kracht gedaan maar max was 6x95 benchHey Little Daddy wat zijn je krachtstats momenteel? Ben ik wel benieuwd naar.
sorry pasta, heb deze keer geen filmpjes, deze kennis heb ik uit boeken gehaald.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eternalism_(philosophy_of_time)
hier staat t kort uitgelegd

ziek, 3kg afgevallen in 2 dagen. Ben aan het cutten maar toch.. zo snel moet het ook niet. Is hopelijk gewoon vocht.
Mijn dag begon goed... Sleutel brak af in de schuurdeur.. En de deur is nu dus open, tot min Woensdagmiddag dan pas kan er iemand komen om het probleem te verhelpen... Iemand suggesties? 24/7 beveiliger voor de deur zetten?![]()

Mijn dag begon goed... Sleutel brak af in de schuurdeur.. En de deur is nu dus open, tot min Woensdagmiddag dan pas kan er iemand komen om het probleem te verhelpen... Iemand suggesties? 24/7 beveiliger voor de deur zetten?![]()