XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn dag begon goed... Sleutel brak af in de schuurdeur.. En de deur is nu dus open, tot min Woensdagmiddag dan pas kan er iemand komen om het probleem te verhelpen... Iemand suggesties? 24/7 beveiliger voor de deur zetten? :)

Geen mogelijkheid om de poortdeur op slot te doen? Anders meest waardevolle spullen eruit halen en tijdenlijk binnen zetten.

Mijn dag begon goed... Sleutel brak af in de schuurdeur.. En de deur is nu dus open, tot min Woensdagmiddag dan pas kan er iemand komen om het probleem te verhelpen... Iemand suggesties? 24/7 beveiliger voor de deur zetten? :)

lol Ik heb nog nooit me schuurdeur op slot gedaan, me fietsen en scooter staan er ook in met de sleutels er in. Kwestie van niet in een achterbuurt wonen.

Deze woning is van een woningcoperatie waar ik zelfs niets aan mag veranderen...

@ovosnovo, toevallig behoort deze straat top de top 3 "slechtste" straten van de stad...

Deze woning is van een woningcoperatie waar ik zelfs niets aan mag veranderen...

@ovosnovo, toevallig behoort deze straat top de top 3 "slechtste" straten van de stad...

gebruik dit argument bij de wonongcorp, bel ze op en zeg gewoon dat als ze het vandaag niet komen doen jij helaas genoodzaakt bent het zelf te repareren om diefstal te voorkomen.

gaan ze niet akkoord dan vraag je of zij zich dan aansprakelijk willen stellen voor inbraak of diefstal

U heeft helemaal gelijk....
Maar zij ontkennen dit, volgens hun was dit een ideale locatie, veel jonge gezinnen en speeltuintjes voor kinderen whahaha..
Zij hebben het "te druk". Het staat in het reglement. Kostten zijn voor de bewoner en de kostten om het te herstellen in de oude staat zijn ook voor de bewoner. Aangezien ik/wij niet in het geld zwemmen is dat geen optie.
Het is het huis van mijn zoontje en zijn moeder. Mijn eigen huis staat in de zelfde wijk maar is te klein en verkopen lukt echt niet.... Dubbele woonlastten, en ja verhuren is een optie...

U heeft helemaal gelijk....
Maar zij ontkennen dit, volgens hun was dit een ideale locatie, veel jonge gezinnen en speeltuintjes voor kinderen whahaha..
Zij hebben het "te druk". Het staat in het reglement. Kostten zijn voor de bewoner en de kostten om het te herstellen in de oude staat zijn ook voor de bewoner. Aangezien ik/wij niet in het geld zwemmen is dat geen optie.
Het is het huis van mijn zoontje en zijn moeder. Mijn eigen huis staat in de zelfde wijk maar is te klein en verkopen lukt echt niet.... Dubbele woonlastten, en ja verhuren is een optie...

hm sucks hard..

dan zou ik inderdaad ook waardevolle spullen eruit halen wat al eerder is gezegd en goed een oogje in het zeil houden, mogelijk kun je er iets voor zetten als een auto? weet niet precies wat voor schuur het is en of dat past maar dan blokkeer je de boel toch nog een beetje

Ja een auto of vrachtwagen... Daarom dacht ik ook aan een beveiliger... Wat ik allemaal rond zie lopen bij die scholen en examens...

ik word echt gek hier. Iedere slok en hap heb ik pijn.
Als dit nog even doorzet hou ik er een trauma aan over

Keelontsteking???

Sterkte! En jaaa kilo's zul je kwijtraken :sad::treuren:

Laatst bewerkt:
bijna out gegaan bij DL? :s

Diehard.... Goed bezig dusss..

Tis crissistijd (verzonnen door de banken etc)
Veel werklozen, dus veel aanbod lijkt mij... Ik wacht wel ff tot iemand met een lager/goekoper voorstel komt...

Ps. Die 15,- is dat inclusief alles?
inclusief alles? vertel eens wat over je verwachtingen? :D

IK heb mijn pakketje nog niet, 3dagen geleden besteld ...GVD^&@^^@*^$

Groetjes......

heb ik ook, helemaal als je even niets heb gedronken. 4 paracetamols en 3 ibru 400mg werken aardig goed moet ik zeggen( verdeeld over de dag)

De huisarts heeft me een soort ibuprofen equivalent (zelfde werkzame stof) gegeven die je moet gorgelen en dan doorslikken. 4x2 paracetamol was ook verantwoord volgens haar..

Paracetamol doet helemaal niets.. ibu wel iets gelukkig.
Werd om 2 uur wakker, nam een ibuprofen en heb toch weer minstens een uur geslapen.

Paracetamol is troep naar mijn mening, staan ze veel te vaak mee klaar.......

Terug
Naar boven