XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik mis mijn chick, damn. :mad:

Heb me afgetrokken in de douche maar mn pik niet goed afgeveegd nu plakt hij vast aan mn onderbroek.

Zit in het ziekenhuis, die muts van een moeder dacht even een zware stoel de trap op te kunnen tillen, gaat ze door haar rug.

Training gemist, nu al 2 maaltijden gemist en wss maand ofzo huishouden doen. Ik wil slapen!

Wel voorin de ambulance gereden :)

Sorry man, ik zie nu pas is waar ik mee bezig was. Is absoluut niet leuk voor jullie om elke keer dingen te lezen over iemand die blij is.:(

Ontopic: Ik mis mijn meisje.:(

:roflol: je moet nog veel leren brah, heb je wel ooit eens coïtus gehad?

Klauwen? KLAUWEN?

Nu praat ik niet meer met je.

OT: Krijg mijn eten niet op :(

Oke, maar je moet nog veel leren iig;)

:roflol: paris zegt niet eens wat positiefs tegen jou.

Maar /care.

Wat? Heb je nou nog niet door dat Bobbin een chick is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit in het ziekenhuis, die muts van een moeder dacht even een zware stoel de trap op te kunnen tillen, gaat ze door haar rug.

Training gemist, nu al 2 maaltijden gemist en wss maand ofzo huishouden doen. Ik wil slapen!

Wel voorin de ambulance gereden :)
Heb je gevraagd of het zwaailicht even aan mocht?

Dat het schema waar ik 3 dagen geleden aan begonnen ben ****ing ingewikkeld in elkaar zit met compounds en isolatie oefeningen en ik het perfect op elkaar af wil stemmen.
Waar ik dan bijv dinsdag en donderdag schouders bijv doe de 2de oefening van schouders one-arm cross cable laterals is en ik die om de week wil wisselen met one-arm cable laterals voor de variatie.. En het halve schema zit volgestopt met zulke technieken! :mad:
:haha: ik snap het nu al niet.

@bobbin, alleen paris vind je niet irritant. Ga ergens anders stoer doen dat je zogenaamd een b*ch met kleine tits hebt genaaid.
ik herhaal: mijn tits zijn nog groter terwijl het achterlopende spiergroep is.

@bobbin, alleen paris vind je niet irritant. Ga ergens anders stoer doen dat je zogenaamd een b*ch met kleine tits hebt genaaid.

Ex een onderdeel van borst op donderdag:

Benchpress* / Dumbbell¹ press
Incline* / Decline¹ dumbbell press
Standing¹ / Lying¹ bench cable crossovers
Parallel bar dips

Waar de * voor 2 weken uitvoeren staat en de ¹ voor 1 week uitvoeren.
Dus 2 weken benchpress en de derde week dumbbell presses.

Edit: Een in het kwadraat tekentje werkt blijkbaar niet :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.737
ut team wat ik train heeft met 7-2 verloren :fuu:

Jij hebt zeker geen vriendin? :)

Let me see. Hij zit in het juiste topic te vertellen wat zijn dag verpest, ik zie niet in wat er mis is daarmee. Als het je zo irriteert, reageer er dan niet op? Of is dat te moeilijk?

Hebben bobbin en paris nou echt wat?
Dan zal paris toch wat minder knap zijn dan in mijn fantasie

Terug
Naar boven