- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nehhhh ze willuh aandagtHebben bobbin en paris nou echt wat?
Dan zal paris toch wat minder knap zijn dan in mijn fantasie
ik snap het nu al niet.
@bobbin, alleen paris vind je niet irritant. Ga ergens anders stoer doen dat je zogenaamd een b*ch met kleine tits hebt genaaid.
ik herhaal: mijn tits zijn nog groter terwijl het achterlopende spiergroep is.

Hebben bobbin en paris nou echt wat?
Dan zal paris toch wat minder knap zijn dan in mijn fantasie
Ja maar dat komt omdat je vet percentage ook hoger is dan dat van de gemiddelde vrouw
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
Waar basseer jij op dat paris minder knap moet zijn?
niet dus.niet dus.
en waarschijnlijk bedoelt killy dat paris minder knap moet zijn, omdat ze op een ecto + e-hero als jij valt.
laat die alpha chick voor zichzelf opkomenJa maar dat komt omdat je vet percentage ook hoger is dan dat van de gemiddelde vrouw![]()

niet dus.
en waarschijnlijk bedoelt killy dat paris minder knap moet zijn, omdat ze op een ecto + e-hero als jij valt.
je wou zeggen dat iemand het alleen van zijn lichaam moet hebben?

. Maar jullie hebben geen enkel idee hoe ik irl ben. 
en weer die
en als jij hier anders bent dan in real life kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je zwaar beta bent en dit de enige mogelijkheid is die je hebt om stoer te doen
ik zit hier alleen maar voor de lol brah.
laat die alpha chick voor zichzelf opkomen
en als jullie echt close zijn als jij beweerd moet jij al helemaal weten dat het bij haar nerges over gaat.
hey paris, got milk? jah nét genoeg voor een klein kopje koffie.
in before bobbins

Mijn caremeter staat echt op nul bij jou posts dear.
OT: Mijn trainingsschema laat op zich wachten.![]()
dan had ik je het allemaal uitgelegd.
Wij denken niet dat je beta bent, je bent gewoon beta.ik zit hier alleen maar voor de lol brah.
En als je denk dat ik zwaar beta ben? prima lekker denken, intresseert mij het nou wat iemand anders die ik niet ken denk![]()
Waarom had je het me niet gevraagd vandaagdan had ik je het allemaal uitgelegd.
![]()

dear, ik heb opzich niets tegen jou maar je snapt toch zelf wel dat dit vervelend word.Mijn caremeter staat echt op nul bij jou posts dear.
OT: Mijn trainingsschema laat op zich wachten.![]()