XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kater
koppijn
**** you all

:fuu: puist op mijn gezicht.

nu kan ik al helemaal geen chicks hosselen :fa:

genoeg

:haha: ik snap het nu al niet.

@bobbin, alleen paris vind je niet irritant. Ga ergens anders stoer doen dat je zogenaamd een b*ch met kleine tits hebt genaaid.
ik herhaal: mijn tits zijn nog groter terwijl het achterlopende spiergroep is.

Ja maar dat komt omdat je vet percentage ook hoger is dan dat van de gemiddelde vrouw :trollface:

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Hebben bobbin en paris nou echt wat?
Dan zal paris toch wat minder knap zijn dan in mijn fantasie

Waar basseer jij op dat paris minder knap moet zijn?

Ja maar dat komt omdat je vet percentage ook hoger is dan dat van de gemiddelde vrouw :trollface:

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Waar basseer jij op dat paris minder knap moet zijn?
:roflol: niet dus.

en waarschijnlijk bedoelt killy dat paris minder knap moet zijn, omdat ze op een ecto + e-hero als jij valt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.749
laat die alpha chick voor zichzelf opkomen

en als jullie echt close zijn als jij beweerd moet jij al helemaal weten dat het bij haar nerges over gaat.

hey paris, got milk? jah nét genoeg voor een klein kopje koffie.

in before bobbins :roflol:

:roflol: niet dus.

en waarschijnlijk bedoelt killy dat paris minder knap moet zijn, omdat ze op een ecto + e-hero als jij valt.

:roflol: je wou zeggen dat iemand het alleen van zijn lichaam moet hebben? :roflol: :roflol: :roflol:

En ik doe dan wel of ik e-hero ben want de helft wat ik in humor en geouwehoer post is idd niet waar:rolleyes:. Maar jullie hebben geen enkel idee hoe ik irl ben.

Dus je bent in geen enkele positie om hier conculsies over te maken.;)

Laatst bewerkt:
  • #3.751
en weer die :roflol::roflol::roflol:

en als jij hier anders bent dan in real life kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je zwaar beta bent en dit de enige mogelijkheid is die je hebt om stoer te doen

en weer die :roflol::roflol::roflol:

en als jij hier anders bent dan in real life kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je zwaar beta bent en dit de enige mogelijkheid is die je hebt om stoer te doen

:roflol: ik zit hier alleen maar voor de lol brah.

En als je denk dat ik zwaar beta ben? prima lekker denken, intresseert mij het nou wat iemand anders die ik niet ken denk;)

laat die alpha chick voor zichzelf opkomen

en als jullie echt close zijn als jij beweerd moet jij al helemaal weten dat het bij haar nerges over gaat.

hey paris, got milk? jah nét genoeg voor een klein kopje koffie.

in before bobbins :roflol:

Mijn caremeter staat echt op nul bij jou posts dear.

OT: Mijn trainingsschema laat op zich wachten. :(

• #3.754
je zit wel de hele tijd met je
:roflol:
maar je zit achter je bureautje, gvd waarom late me niet gewoon met rust :mad::sad:

ga trainen beta

mhr3mw.gif

• #3.760
Mijn caremeter staat echt op nul bij jou posts dear.

OT: Mijn trainingsschema laat op zich wachten. :(
dear, ik heb opzich niets tegen jou maar je snapt toch zelf wel dat dit vervelend word.

jullie zijn dat kleffe stelletje dat op iedere school zit. Dat altijd tussen de lessen door even paniekerig naar elkaar toe rennen om in het openbaar aan elkaar te zitten zodat iedereen het kan zien.

Terug
Naar boven