AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De huisarts heeft me een soort ibuprofen equivalent (zelfde werkzame stof) gegeven die je moet gorgelen en dan doorslikken. 4x2 paracetamol was ook verantwoord volgens haar..

Paracetamol doet helemaal niets.. ibu wel iets gelukkig.
Werd om 2 uur wakker, nam een ibuprofen en heb toch weer minstens een uur geslapen.

ja ik pak 800mg ibru per keer of 1500mg paracetamol. Anders werkt het ook niet bij mij.

en ik gebruik praktisch nooit paracetamol.. alleen als ik zoiets als nu heb. max 1 week per jaar.

Bij een particulier :(
maar het gaat om een RC zender(Devo 10) die ik graag voor het weekend gehad had...

hmmm wel eindelijk wat sneller internet,
ben ik toch nog een beetje blij ..IK BEN BLIJ ! , JA...

2559170475.png

UPC wil niet sneller denk ik :roflol:

Ik zit nu al een tijdje op 60mbps, kreeg laatst het aanbod om te upgraden naar 120mbps voor 5 euro extra per maand, maar voorlopig van afgezien.

2559218012.png

Via powerline trouwens, niet direct op de router :(

mehhh... vorige week met DL'en dus weer mijn rug verkloot... heb daarna amper kunnen lopen, staan, zitten, or whatever.. maandag maar ff bij de arts langs...

inclusief alles? vertel eens wat over je verwachtingen? :D
Wat ik verwacht, arbeidsmarkt conform salaris... Dus minimum :) geen reiskostten etc.
Liefst een vrijwilliger (buurtwacht) U zult een zeeeeer goede referentie van mij krijgen voor op Uw CV :D

haters gonna hate :D

Gisteren mijn elleboog ziekelijk hard tegen deur gestoten, voelt nu k*t en ben bang dat trainen er lastig door gaat worden:(.. ga het wel proberen

Had ik eerder volgens mij ook al vermeld in dit topic. maar ik werd tijdens het DL'en in eens op mn schouder geklopt en tegelijkertijd geschreeuw in mn oor. een of andere dude wou me wat vragen. mijn reactie was verkeerd en toen knakte er iets in mijn rug.
was net hersteld van een lange onderrug blessure.

Da **** doet dit pijn man. uitstralingen naar de billen en benen! :mad:

hernia :laugh:

Uitstraling helemaal tot aan de tenen? Meer aan de buitenkant van de voet of de binnenkant? als niet helemaal tot de benen, is het dan binnen- achter of buitenkant been. Houdt het op aan de knie? Als je op je rug gaat liggen welk been kan je dan hoger (gestrekt) laten bewegen,roteren, optillen? Doet het pijn als je op je tenen loopt of juist als je op je hakken loopt? Zijn er dove plekken in een been die bij het andere been gevoeliger zijn?

lol :laugh: veel plezier bij de fysiotherapeut :D

ga naar de fysio en laat foto's maken van je onderrug. Neem deze dan mee op dvd naar de fysio :D

hernia :laugh:

Uitstraling helemaal tot aan de tenen? Meer aan de buitenkant van de voet of de binnenkant? als niet helemaal tot de benen, is het dan binnen- achter of buitenkant been. Houdt het op aan de knie? Als je op je rug gaat liggen welk been kan je dan hoger (gestrekt) laten bewegen,roteren, optillen? Doet het pijn als je op je tenen loopt of juist als je op je hakken loopt? Zijn er dove plekken in een been die bij het andere been gevoeliger zijn?

lol :laugh: veel plezier bij de fysiotherapeut :D
Uitstralingen lopen aan de achter/zijkant van mn billen/benen tot aan de knieholte. in bed lig ik het best met opgetrokken knieen dan is de pijn minimaal.

Terug
Naar boven