Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die hoerige k*tauto elke keer weer wat met dat grafding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

K*t ns. Sta op utrecht en wil naar ede-wageningen. Trein van 20.08 heeft technische storing en staat er om 20.30 nog. Probleem kan niet worden opgelost. Nu in de trein van 20.38 met degene die 20.08 en 20.23 moesten hebben.

Marcel is gedoemd om Toyota te gaan rijden

4 deuren verderop een tuinfeest... ja met deze kou.. en ondanks dat het tuintje maar 8 m2 is hebben ze een luidspreker en microfoonset waar ze karaoke op doen... :( echt triest... zal wel weer tot 3:00 duren....
en dan te bedenken dat ik morgen om 6:00 op mijn werk een productie run moet begeleiden... pfffffffffffffffff

4 deuren verderop een tuinfeest... ja met deze kou.. en ondanks dat het tuintje maar 8 m2 is hebben ze een luidspreker en microfoonset waar ze karaoke op doen... :( echt triest... zal wel weer tot 3:00 duren....
en dan te bedenken dat ik morgen om 6:00 op mijn werk een productie run moet begeleiden... pfffffffffffffffff

Waar woon jij in godsnaam? :o

xyzyxyx die steeds in mijn log post :(

:trollface:

Lekker klagen. Jij zult vast ook wel eens een feestje hebben

alkmaar.... geen gekke grote plaats ofzo.. gewoon een woonwijkje aan een woonerf.. alleen als die een feest hebben dan weten we het al.. oke.. ze hadden ons gewaarschuwd.. hij werd 50...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 21:36 ----------

Lekker klagen. Jij zult vast ook wel eens een feestje hebben
Als ik zo een feestje zou geven zou ik wel een zaaltje huren in plaats van iedereen te laten blauwbekken in de tuin:D
daarbij zijn wij niet van die lui die een feestje geven waar de hele buurt van kan meegenieten.. iig zeker niet met karaoke..zielig om te horen trouwens..

alkmaar.... geen gekke grote plaats ofzo.. gewoon een woonwijkje aan een woonerf.. alleen als die een feest hebben dan weten we het al.. oke.. ze hadden ons gewaarschuwd.. hij werd 50...:rolleyes:

Als ik zo een feestje zou geven zou ik el een zaaltje huren in plaats van iedereen te laten blauwbekken in de tuin:D

Denk niet dat je t koud zal hebben als je een feestje hebt op 8m2 :roflol:

Als ik zo een feestje zou geven zou ik wel een zaaltje huren in plaats van iedereen te laten blauwbekken in de tuin:D
daarbij zijn wij niet van die lui die een feestje geven waar de hele buurt van kan meegenieten.. iig zeker niet met karaoke..zielig om te horen trouwens..

:roflol: wat een k*tfeest moet dat zijn dan. Karaoke is sowieso te triest voor woorden als je het mij vraagt.

Denk niet dat je t koud zal hebben als je een feestje hebt op 8m2 :roflol:
party0023.gif

ze houden elkaar wel warm.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 21:41 ----------

:roflol: wat een k*tfeest moet dat zijn dan. Karaoke is sowieso te triest voor woorden als je het mij vraagt.
50+ ers en karaoke... :eek: best zielig...

Terug
Naar boven