Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat ik naar de koekjes,drop en suiker moet grijpen tijdens me keelonsteking.. even dat afvallen remmen pff man van 112 naar 106.5 in 6 dagen.. Dit gaat veel te rap zo.

Fakking NS die gewoon de intercity opheft vandaag, hoe kun je in godsnaam de hoofdintercity opheffen en dan zeggen dat mensen maar een sprinter moeten nemen die totaal geen capaciteit heeft daarvoor?

Haha echt hè... Ik heb van 11-12 les, no way dat ik me daar aan ga wagen met die falende NS, eer dat ik op school ben is de les voorbij en kom ik ook nog eens moeilijk laat thuis. Lekker in bed blijven liggen en gains maken

Heb sinds 1 á 2 dagen een gekke bult in m'n lies, geen idee hoe het er komt, maar het doet geen pijn ofzo. Behalve wanneer ik er op druk. Iemand?

Met mijn 5 jarige meisjesmetabolisme moest ik wat besparen om de kcals :(

5 jarige meisjes hebben snel metabolisme

Je hebt eerder t metabolisme van een 50 jarig wijf dat in de overgang zit. Zou gelijk verklaren waarom je je soms zo aanstelt :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 11:12 ----------

Heb sinds 1 á 2 dagen een gekke bult in m'n lies, geen idee hoe het er komt, maar het doet geen pijn ofzo. Behalve wanneer ik er op druk. Iemand?

Je balletjes dalen langzaamaan in :trollface:

brinta, 4 eieren, 125g spek

edit: jullie halen een gein met mij uit, dit is het wat heeft je dag verpest topic!

Laatst bewerkt:

Je hebt eerder t metabolisme van een 50 jarig wijf dat in de overgang zit. Zou gelijk verklaren waarom je je soms zo aanstelt :roflol:

+1 maar misschien bedoelde hij dat meisjes, en vooral kleine meisjes met minder lichaamsgewicht, minder kunnen eten dan grote sterke mannen.

:roflol::roflol: touché!

Hoezo ben ik de aansteller? Wie eet hier dagelijks vruchten kwark, shoarma, kebab, chinees ... om aan zijn kcals te komen? En wie heeft de spuit in zijn reet gestoken op 60kg @ 1m85? Ik niet hoor :trollface:

Hoezo ben ik de aansteller? Wie eet hier dagelijks vruchten kwark, shoarma, kebab, chinees ... om aan zijn kcals te komen? En wie heeft de spuit in zijn reet gestoken op 60kg @ 1m85? Ik niet hoor :trollface:

6f6.gif

:roflol: als ik er prima op gain waarom moeilijk doen?

En ik heb niet in mijn reet gespoten :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 12:10 ----------

Ofniettttt, en dan nogsteeds geen 5kg gainen :roflol: die man is echt een kneus met zijn petje.

Afgelopen 2 weken al 7.5 kilo gepakt :o Dat dere stront en vocht

Zonder petje

:roflol: als ik er prima op gain waarom moeilijk doen?

En ik heb niet in mijn reet gespoten :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 12:10 ----------

Afgelopen 2 weken al 7.5 kilo gepakt :o Dat dere stront en vocht

Zonder petje
Je weegt nog steeds geen 70kg, dus blijkbaar gain je er toch niet prima op! :trollface:

Terug
Naar boven