newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat monopolyFakking NS die gewoon de intercity opheft vandaag, hoe kun je in godsnaam de hoofdintercity opheffen en dan zeggen dat mensen maar een sprinter moeten nemen die totaal geen capaciteit heeft daarvoor?
Fakking NS die gewoon de intercity opheft vandaag, hoe kun je in godsnaam de hoofdintercity opheffen en dan zeggen dat mensen maar een sprinter moeten nemen die totaal geen capaciteit heeft daarvoor?
liesbreuk?Heb sinds 1 á 2 dagen een gekke bult in m'n lies, geen idee hoe het er komt, maar het doet geen pijn ofzo. Behalve wanneer ik er op druk. Iemand?
Met mijn 5 jarige meisjesmetabolisme moest ik wat besparen om de kcals![]()

Heb sinds 1 á 2 dagen een gekke bult in m'n lies, geen idee hoe het er komt, maar het doet geen pijn ofzo. Behalve wanneer ik er op druk. Iemand?

5 jarige meisjes hebben snel metabolisme
Je hebt eerder t metabolisme van een 50 jarig wijf dat in de overgang zit. Zou gelijk verklaren waarom je je soms zo aanstelt
Je hebt eerder t metabolisme van een 50 jarig wijf dat in de overgang zit. Zou gelijk verklaren waarom je je soms zo aanstelt![]()

Je hebt eerder t metabolisme van een 50 jarig wijf dat in de overgang zit. Zou gelijk verklaren waarom je je soms zo aanstelt

touché!
touché!
Hoezo ben ik de aansteller? Wie eet hier dagelijks vruchten kwark, shoarma, kebab, chinees ... om aan zijn kcals te komen? En wie heeft de spuit in zijn reet gestoken op 60kg @ 1m85? Ik niet hoor![]()
En wie heeft de spuit in zijn reet gestoken op 60kg @ 1m85? Ik niet hoor![]()
die man is echt een kneus met zijn petje.touché!
Hoezo ben ik de aansteller? Wie eet hier dagelijks vruchten kwark, shoarma, kebab, chinees ... om aan zijn kcals te komen? En wie heeft de spuit in zijn reet gestoken op 60kg @ 1m85? Ik niet hoor![]()
als ik er prima op gain waarom moeilijk doen?
Ofniettttt, en dan nogsteeds geen 5kg gainendie man is echt een kneus met zijn petje.
Dat dere stront en vochtJe weegt nog steeds geen 70kg, dus blijkbaar gain je er toch niet prima op!als ik er prima op gain waarom moeilijk doen?
En ik heb niet in mijn reet gespoten
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 12:10 ----------
Afgelopen 2 weken al 7.5 kilo gepaktDat dere stront en vocht
Zonder petje

Afgelopen 2 weken al 7.5 kilo gepaktDat dere stront en vocht
Zonder petje
Je weegt nog steeds geen 70kg, dus blijkbaar gain je er toch niet prima op!![]()

0.5 spier, 2.0 vocht, 5.0 vet
goed bezig moat, al 65kg dus?

Nog 18kg en je weegt evenveel als mij

Nog 18kg en je weegt evenveel als mij
edit: alhoewel ik 's avonds wel wat meer weeg