AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Enige voordeel van trainen in een healthcenter. Free zonnebenkeennn.

Nou idd... baal wel want een lekker patatje soms is niet verkeerd... maar boven de pot hangen is het me niet waard..

Weet je hoe ziek je kan worden van wentelteefjes:eek: die dingen zijn zo machtig...

Ow boy, zelfs frieten kunnen NLers verpesten :(
Volgende keer ga je maar naar een goed frituur in Antwerpen! En niet bij een Chinees, maar bij een Belg! (no racist)

Hnngggg nu heb ik zin in frieten met Andalouse en een bicky cheese :(

Laatst bewerkt:
Wat is andalouse?

Frieten langs de kust zijn anders om van te kotsen :roflol:.
Heb effe mijn post aangepast :)

Wat bij ons mayo is denk ik zomaar... Volgens mij zitten er daar nog iets van tomaten door of heb ik het mis:o
WAT? Ken jullie dat niet? Crazy hollanders!

Andalousesaus is een oorspronkelijk Italiaanse of Franse saus. De karakteristieke ingrediënten zijn mayonaise, tomaten en vaak ook paprika. Door de toevoeging van peper heeft het een pikante smaak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tssss die Nlers moeten toch nog veel leren ze!

zonnebanken is duur man heb een goedkope kunnen regelen voor 8 euro voor 15 min alsnog duur..:o
ehm.. heb hem te leen.... tja.. wel een energie vreter.. maar ik moet maar zo denken.. ik werk en ben van 6:30-18:00 weg.. dus kachel brand ook niet.. kan die 20 minuten er in de avond ook wel af :D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 22:33 ----------

Enige voordeel van trainen in een healthcenter. Free zonnebenkeennn.
Die is bij ons niet gratis.. de sauna wel...wel klein en IR maar toch..

Heb effe mijn post aangepast :)

WAT? Ken jullie dat niet? Crazy hollanders!

Andalousesaus is een oorspronkelijk Italiaanse of Franse saus. De karakteristieke ingrediënten zijn mayonaise, tomaten en vaak ook paprika. Door de toevoeging van peper heeft het een pikante smaak.

Tssss die Nlers moeten toch nog veel leren ze!

Zover zat ik er niet naast... Alleen de peper miste nog..

Ok thnx, nog nooit van gehoord...
(Lijkt me niet erg lekker eigenlijk)

Zaanse mayo is heerlijk zoet :D maar fritessaus is zoeter (vind ik niet zo lekker...)
Of samuraisaus! :eek:

Damn, dit is niet goed voor mijn cut :(

2j0gyvr.jpg

Coke Zero naast een mexicano...

Hier net over de grens hebben ze die saus ook. Kadeeke
Kun je lekkere broodjes halen

Knabbel en Trafassi is wel een goede combi

Bij een mexicano hoort natuurlijk curry

Fakking NS die gewoon de intercity opheft vandaag, hoe kun je in godsnaam de hoofdintercity opheffen en dan zeggen dat mensen maar een sprinter moeten nemen die totaal geen capaciteit heeft daarvoor?

Terug
Naar boven