- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Kun jij me ophalen? Trainen we samen!
GAST, ik zou je persoonlijk en schop onder je hol moeten geven, naar de gym en snel !
Ben toch al te buff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun jij me ophalen? Trainen we samen!
GAST, ik zou je persoonlijk en schop onder je hol moeten geven, naar de gym en snel !
Inderdaad, luie fl**kersKun jij me ophalen? Trainen we samen!
Ben toch al te buff

dat is het voordeel van thuis trainen
gewoon hard fietsen krijg je het vanzelf warm...
Ik ga zo wel onder de zonnebank THUIS daar is het ook warm

Nee geen sneeuw nog, maar het is gevoelstemperatuur -10 ofzo. Heb er vanochtend en net doorheen gefietst en geen zin om dat vanavond weer te doen. Heb toch nog wat andere dingen te doen.

en met dat ik eigenlijk nooit kraanwater drink.
.
Bij mij of bij jezelf?ja na het trainen is dat lekker... ook maar even doen denk ik![]()
Nopeen met dat ik eigenlijk nooit kraanwater drink.
Heb ik er ook niet bij stil gestaan om ernaar te vragen.
En wat vandaag men dag verpeste is het verwijderen van een wijsheidstand![]()

Zonnehemel of zonnebank? Heb alleen een hemel dus moet me ook nog omdraaien halverwege..

Nee geen sneeuw nog, maar het is gevoelstemperatuur -10 ofzo. Heb er vanochtend en net doorheen gefietst en geen zin om dat vanavond weer te doen. Heb toch nog wat andere dingen te doen.
Net mijn avondeten uitgekotst door de training. Was al iets misselijk maar na 2 slokken water kon ik het ineens niet meer binnenhouden wat ik ook deed. Vorige keer ook al misselijk. Ik laat die satesaus wel staan de volgende keer
Apart dat je je altijd perfect voelt na het kotsen.

ik had het gister![]()
voelde me zo verschrikkelijk rot... patat gegeten.. jak.. vette bende.. alles uitgekotst daarna vrolijk mijn rug getraind![]()
Je merkt toch wel goed dat als je een tijdje gezond eet dat je last van je maag krijgt als je veel vet naar binnen werkt. 
haha dit was dan na mijn rugtrainingJe merkt toch wel goed dat als je een tijdje gezond eet dat je last van je maag krijgt als je veel vet naar binnen werkt.
Heb gisteravond ook bijna 3000kcal aan wentelteefjes met stroop weggevreten dus dat kon ook enige invloed hebben.![]()
Denk dat ik die op zolder ook maar weer eens op ga zoeken morgen... staat al een paar maandjes werkeloos...Zonnehemel of zonnebank? Heb alleen een hemel dus moet me ook nog omdraaien halverwege..
haha dit was dan na mijn rugtrainingJe merkt toch wel goed dat als je een tijdje gezond eet dat je last van je maag krijgt als je veel vet naar binnen werkt.
Heb gisteravond ook bijna 3000kcal aan wentelteefjes met stroop weggevreten dus dat kon ook enige invloed hebben.![]()
die dingen zijn zo machtig...