AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Like
Waarderingen: mat
Nee geen sneeuw nog, maar het is gevoelstemperatuur -10 ofzo. Heb er vanochtend en net doorheen gefietst en geen zin om dat vanavond weer te doen. Heb toch nog wat andere dingen te doen.

Thermokleding, je merkt niks meer van die koud.

Net mijn avondeten uitgekotst door de training. Was al iets misselijk maar na 2 slokken water kon ik het ineens niet meer binnenhouden wat ik ook deed. Vorige keer ook al misselijk. Ik laat die satesaus wel staan de volgende keer:)

Apart dat je je altijd perfect voelt na het kotsen.

Net mijn avondeten uitgekotst door de training. Was al iets misselijk maar na 2 slokken water kon ik het ineens niet meer binnenhouden wat ik ook deed. Vorige keer ook al misselijk. Ik laat die satesaus wel staan de volgende keer:)

Apart dat je je altijd perfect voelt na het kotsen.

ik had het gister:o

voelde me zo verschrikkelijk rot... patat gegeten.. jak.. vette bende.. alles uitgekotst daarna vrolijk mijn rug getraind :D

ik had het gister:o

voelde me zo verschrikkelijk rot... patat gegeten.. jak.. vette bende.. alles uitgekotst daarna vrolijk mijn rug getraind :D

haha dit was dan na mijn rugtraining:D Je merkt toch wel goed dat als je een tijdje gezond eet dat je last van je maag krijgt als je veel vet naar binnen werkt.

Heb gisteravond ook bijna 3000kcal aan wentelteefjes met stroop weggevreten dus dat kon ook enige invloed hebben. ;)

haha dit was dan na mijn rugtraining:D Je merkt toch wel goed dat als je een tijdje gezond eet dat je last van je maag krijgt als je veel vet naar binnen werkt.

Heb gisteravond ook bijna 3000kcal aan wentelteefjes met stroop weggevreten dus dat kon ook enige invloed hebben. ;)

So true, ga maar eens op een keto dieet en trap er dan veel koolhydraten en verzadigde vetten in.

Nou idd... baal wel want een lekker patatje soms is niet verkeerd... maar boven de pot hangen is het me niet waard..

Weet je hoe ziek je kan worden van wentelteefjes:eek: die dingen zijn zo machtig...

Terug
Naar boven