AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik werd al wakker met hoofdpijn van de verwarming .... Op het werk staat "gelukkig" de verwarming uit en het raam open, zodat ik het nu koud heb...

Daarnaast probeer ik net een afspraak te maken met de huisarts ... doen ze er eerst 2 dagen over om een testje te doen (waarvan ik van tevoren de uitslag ook wel had kunnen zeggen), mag ik op 25 maart even langskomen... en dan nog bij een vervanger ook omdat mijn huisarts tot half mei in Australië zit (niet dat ik de goede man vaker dan 2 keer gezien heb de afgelopen 10-15 jaar...)

Lekkere lange vakantie die huisarts van jou! We doen toch iets niet goed denk ik...

Nog zo Held, (achter zijn pc, laptop, tablet of mobiel)

"Troll" jaaaa man ja man.... Wat is een trol?

Men 2 dappere mannen met uitspraken als "lemming" en "troll" wauw!
20 jaar of langer geleden was Lemmings een computerspel, en Trollen waren speelgoed poppetjes voor meisjes...
In die tijd zaten julie nog in de balzak van jullie vader, in de buik van jullie moeder of in de luiers van de recyclingbedrijf...

Sky ruikt het als we hem bashen en straks staat hij die gelovige k*t muziek voor mijn huis te luisteren :roflol:

Wat of wie is Sky? Die van Startrek?

Maarja ik geef op, jullie winnen, ik was toch niet zo goed in het spel Lemmings... En met Trollen deed ik ook niet veel behalve opschieten met een luchtdrukpistooltje toen ik (nog) kleiner was...

Sorry Helden voor het vervuilen van deze blog/topic.... Me skoesie

Sky ruikt het als we hem bashen en straks staat hij die gelovige k*t muziek voor mijn huis te luisteren :roflol:

Hij weet je dus toch wonen...

interdasting.jpg

Waarom geef jij iemand zoals Sky je adres info? :p

Hij weet niet waar ik woon maar hij zal er ongetwijfeld achter kunnen komen.

Overigens kan ik ook achter zijn adres komen dus als hij mijn adres hier op DBB gaat zetten dan ga ik de pinda crapwalk voor zijn huis doen

Hij weet niet waar ik woon maar hij zal er ongetwijfeld achter kunnen komen.

Overigens kan ik ook achter zijn adres komen dus als hij mijn adres hier op DBB gaat zetten dan ga ik de pinda crapwalk voor zijn huis doen

Maar iedereen weet je adres toch al?

Bij 3de set van squat schoot het ineens in mijn knie :(

Toen maar gestopt met squatten, feelsbadman..

Het nog steeds dik verkouden zijn en dus niet kunnen gaan trainen voor nu al een volle week :headbang:
Langste periode zonder iets van training so far dit jaar

Het nog steeds dik verkouden zijn en dus niet kunnen gaan trainen voor nu al een volle week :headbang:
Langste periode zonder iets van training so far dit jaar
waarom kan je niet trainen als je verkouden bent?

OT: niet kunnen trainen omdat een middagje stad iets te lang duurde... daluren kaart is ook waardeloos

Nog zo Held, (achter zijn pc, laptop, tablet of mobiel)

"Troll" jaaaa man ja man.... Wat is een trol?

Men 2 dappere mannen met uitspraken als "lemming" en "troll" wauw!
20 jaar of langer geleden was Lemmings een computerspel, en Trollen waren speelgoed poppetjes voor meisjes...
In die tijd zaten julie nog in de balzak van jullie vader, in de buik van jullie moeder of in de luiers van de recyclingbedrijf...

Jij hebt niet eens talent

2 scoops whey met 500ml melk atje geeft echt de vieste scheten ooit, srs dit is echt niet gezond. Het zitvlak van mijn stoel brandt gewoon weg.

Terug
Naar boven