Rogaran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het met momenten nog waarderen hoor...maar niet continu!Ben gekapt me die DMAA! Vroeger vond ik dat epic, maar pas als je ermee stopt merk je hoe rot dat spul is!
Heb nog een vol potje Noxipro staan (2 scheppen fzo uit) en een half potje hemorage en toch prefereer ik NR1 en een cafeine cap
Met slecht nieuws?

nee.. maar sinds ik weer gezonder ben (20 kilo aangekomen na ziekte) en een goede baan heb loopt ze alleen nog maar te zeuren dat ze me te dik vind.. wat niet kan op mijn gewicht maar ja... denk dat ze zelf niet goed in der vel zit.. hoe kan ik nu dik zijn? en dat frustreert me... ik wil aankomen en zij wil dat ik afval...

nee.. maar sinds ik weer gezonder ben (20 kilo aangekomen na ziekte) en een goede baan heb loopt ze alleen nog maar te zeuren dat ze me te dik vind.. wat niet kan op mijn gewicht maar ja... denk dat ze zelf niet goed in der vel zit.. hoe kan ik nu dik zijn? en dat frustreert me... ik wil aankomen en zij wil dat ik afval...![]()
nee.. maar sinds ik weer gezonder ben (20 kilo aangekomen na ziekte) en een goede baan heb loopt ze alleen nog maar te zeuren dat ze me te dik vind.. wat niet kan op mijn gewicht maar ja... denk dat ze zelf niet goed in der vel zit.. hoe kan ik nu dik zijn? en dat frustreert me... ik wil aankomen en zij wil dat ik afval...
Die telefoontjes eindigen dus altijd met ruzie. Ze vind het ook niets dat ik train. Ook al train ik maar 2 keer in de week kort...
Die telefoontjes eindigen dus altijd met ruzie. Ze vind het ook niets dat ik train. Ook al train ik maar 2 keer in de week kort...

ja dat klopt helaas wel

wow das weinig :s niets van aantrekken btw! Het is nog altijd jou keuze en jij moet elke dag met jezelf leven toch?
Ik doe ook wat ik zelf wil!wat boeit dat nu wat zij wil? je doet toch wat je zelf wil

waarvan? mijn kwaaie kop??

ach ja.. ben zelf ook vrouw.. maar gelukkig zeggen de mannen op mijn werk dat ik rij als een kerel!

Ik doe ook wat ik zelf wil!
---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 16:38 ----------
waarvan? mijn kwaaie kop??![]()
Klopt! daarom doe ik mijn weg voort!wow das weinig :s niets van aantrekken btw! Het is nog altijd jou keuze en jij moet elke dag met jezelf leven toch?
Hmm raar dat ze dat zegt! Gewoon lekker blijven doorgaan met aankomen!Ik doe ook wat ik zelf wil!
---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 16:38 ----------
waarvan? mijn kwaaie kop??
---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 16:39 ----------
ach ja.. ben zelf ook vrouw.. maar gelukkig zeggen de mannen op mijn werk dat ik rij als een kerel!![]()

geweest, Heb er nu al 20 bij! en maar wat blij mee!
Ik doe ook wat ik zelf wil!
ach ja.. ben zelf ook vrouw.. maar gelukkig zeggen de mannen op mijn werk dat ik rij als een kerel!![]()

als je niet quote zet ik ze tijdelijk even neer...
geweest, Heb er nu al 20 bij! en maar wat blij mee!

mijn moeder zoekt aandacht.. helaas heeft ze dat jarenlang via mijn ziekte gedaan. dat kan nu niet meer... het is een lang verhaal! maar ik ga voor aankomen!Hmm raar dat ze dat zegt! Gewoon lekker blijven doorgaan met aankomen!![]()

Super!!! ik ga voor 25! hahahahHaha en nu zo houden
Ik mag binnenkort ook mijn 20 kilo jubileum vieren als t meezit![]()
effe zoeken momentje