Kruip lekker in bed bro, hou het voor een dagje. Als je wilt kunnen we er morgen over praten buiten dbb (srs).
Ik ben gisteren naar de huisarts gegaan, die was redelijk pissig dat ik zonder afbouwen van mn meds was gegaan door de bijeffecten. Ik kreeg dezelfde bijwerkingen als bij risperdal(as in, anti-socialer met de dag, energie/motivatieproblemen, gewicht aankomen)
In any case, terug chlorpromazine voorgeschreven(halve dosis als ervoor), samen met anafranil 25mg, en lorazepam om te slapen.
Deze nacht 18 uur gepit, na een hoop nachten van 2 uur slaap ofzo, en pak stabieler. Was een van de zwaarste acute paranoïde psychoses die ik al heb gehad.
Neem contact op met je huisarts die verwijst je door naar een gedrags psycholoog.
Kan een oorzaak zijn van MDMA of ander gebruik. Of gewoon spontaan.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Zijn heel wat mensen die het zelfde hebben gehad na een x drugs gebruik of zomaar.
Je mag mij PM en als je wilt. Wil je graag helpen.
Heb 4 maanden geleden het zelfde mee gemaakt.
Yes drugs is bad.
Ik gebruik geen drugs, heb al onderhouden gehad met psychologen(niet aan te raden)/psychiater(beter), het is iets in het schizoide spectrum.
Waar het deel over Kim De Gelder nu over gaat, en gezien ik met hem nog én in de kamer gezeten heb, én 300 meter van waar zn vader woont woon, én in dezelfde school gezeten heb, én in hetzelfde bedrijf gewerkt heb(Van Remoortele), én hij zijn eerste moord zowat 2 straten van waar ik toen woonde(Beveren) gepleegd heeft, én ik over die moord heb gehoord via mn toenmalige schoonvader, én hij dezelfde stoornis als mij ms heeft(ik moet ook verder onderzoek hebben of het echte schizofrenie of schizotypie is)...
Ik was op momenten aan het flashen dat ik ws dezelfde weg al hem op ging gaan, het was net mn alter ego gone wrong... Moet me nog steeds overtuigen dat het puur toeval was.