MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Link niet meer beschikbaar]

Ben beroerd. En zo ook nog van 18:00 tot 2:30 werken en dan morgenochtend weer om 09:00 beginnen

Net te laat wakker om naar de gym te kunnen. Morgen dan maar....

Vanochtend op lege maag getraint, gaan we dus nooit meer doen:D

Srs?
Ik doe het al een tijdje en het bevalt me wel!
30min voor het trainen NR1 en 250mg cafeïne en 5-15min voor het trainen 10g bcaa's

Eigenlijk train ik altijd op "lege maag". Althans, uur of 4 ervoor gegeten. Dan direct na het werk de gym in, pas na training eten. Ik heb dat nooit gekunnen, trainen met volle maag. Juist dan ging het voor geen meter. Zal per persoon verschillen maar works for me

Eigenlijk train ik altijd op "lege maag". Althans, uur of 4 ervoor gegeten. Dan direct na het werk de gym in, pas na training eten. Ik heb dat nooit gekunnen, trainen met volle maag. Juist dan ging het voor geen meter. Zal per persoon verschillen maar works for me
Vroeger dacht ik ook altijd dat ik goed moest eten voor het trainen omdat anders mijn training op niets zou trekken. Heb zelfs een tijdje, vlak na school, in de gym gegeten. Potje leeg, omkleden en trainen.
Sinds ik IF doe altijd op lege maag getraind (rond de middag) en imo zijn mijn trainingen niet veel slechter geworden.
Het zit allemaal tussen je oren!

Vroeger dacht ik ook altijd dat ik goed moest eten voor het trainen omdat anders mijn training op niets zou trekken. Heb zelfs een tijdje, vlak na school, in de gym gegeten. Potje leeg, omkleden en trainen.
Sinds ik IF doe altijd op lege maag getraind (rond de middag) en imo zijn mijn trainingen niet veel slechter geworden.

Exactly!

week niet kunnen trainen door verrotte onderarm. :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 16:20 ----------

krijg je dan geen last van duizeligheid etc. ?

Ik lijk zelfs beter te trainen op lege maag. Na ~12 uur niet eten het best ongeveer.

mijn moeder belde... :(

Lege maag vond ik verschrikkelijk in combi met dexaprine (die met 1.3 dmaa)
Ben gekapt me die DMAA! Vroeger vond ik dat epic, maar pas als je ermee stopt merk je hoe rot dat spul is!
Heb nog een vol potje Noxipro staan (2 scheppen fzo uit) en een half potje hemorage en toch prefereer ik NR1 en een cafeine cap

Terug
Naar boven