AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

fervent supporter zijn van een bepaalde sportclub is net hetzelfde als gelovig zijn.
- Je hebt er geen enkele goede reden voor.
- Welke sport en welke club je voor supportert is bijna volledig lands- en dorpsafhankelijk (niemand geeft een **** om voetbal/soccer in amerika, maar ze geven dan wel weer evenveel om american football)
- Naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)
- Je geeft belachelijk veel geld uit aan idioten die je achter je rug om uitlachen

Maar dat is nu eenmaal de gemakszuchtscultuur. Ipv zelf naar grootheid te streven, aanbidt men liever valse goden als een hoop f**gots. Dat is immers een stuk makkelijker:o

Wat een belachelijke assumptie.
Ik ken en kende genoeg hooligans die hoog opgeleid waren en een zeer mooie positie hadden in financiële instellingen of de zakenwereld. En dan spreek ik niet over vertegenwoordigers of loketbedienden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ken en kende genoeg hooligans die hoog opgeleid waren en een zeer mooie positie hadden in financiële instellingen of de zakenwereld. En dan spreek ik niet over vertegenwoordigers of loketbedienden.

Hoog geleid G

Had iemand iets zien posten op het forum dat hij als tip gaf aan een ander lid om te gaan kuren om z'n baard te laten groeien...maar kan die post niet meer vinden!

99% kan nog niet eens hun eigen naam zonder fouten schrijven.

Lol wat een onzin

fervent supporter zijn van een bepaalde sportclub is net hetzelfde als gelovig zijn.
- Je hebt er geen enkele goede reden voor.
- Welke sport en welke club je voor supportert is bijna volledig lands- en dorpsafhankelijk (niemand geeft een **** om voetbal/soccer in amerika, maar ze geven dan wel weer evenveel om american football)
- Naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)
- Je geeft belachelijk veel geld uit aan idioten die je achter je rug om uitlachen

Maar dat is nu eenmaal de gemakszuchtscultuur. Ipv zelf naar grootheid te streven, aanbidt men liever valse goden als een hoop f**gots. Dat is immers een stuk makkelijker:o

couldnt agree more

mondays, altijd discussies over voetbal, subjectiviteit over the top

owjah, voetbal mannensport ? owh lawd https://www.youtube.com/watch?v=DICdXTPYgpA

Laatst bewerkt:
Stelen van die rijke tatta's je weet zelf wel!

Tuurlijk man. Ga verder slapen.

een ietwat respectabele positie kom je niet binnen met een strafblad, en een ietwat respectabele hooligan heeft minstens enkele geweldfeiten op zn strafblad staan.
Zie je dat er iets fout moet lopen?;)

een ietwat respectabele positie kom je niet binnen met een strafblad, en een ietwat respectabele hooligan heeft minstens enkele geweldfeiten op zn strafblad staan.
Zie je dat er iets fout moet lopen?;)
Eigenlijk is het te vergelijken met karma.
Je maakt geen goede posts als je er geen karma voor ontvangt.
Je bent geen echte hooligan als je geen strafblad hebt.

De wereld volgens DDB. :)

Eigenlijk is het te vergelijken met karma.
Je maakt geen goede posts als je er geen karma voor ontvangt.
Je bent geen echte hooligan als je geen strafblad hebt.

De wereld volgens DDB. :)

Zo heb je ook van die 50jarige motortoeristen met een midlife crisis. Dat zijn ook geen "bikers";)

Zo heb je ook van die 50jarige motortoeristen met een midlife crisis. Dat zijn ook geen "bikers";)
Je vergelijking trekt nergens op.

Laten we een ander voorbeeld nemen:
Skinheads en blank-nationalisten zijn volgens jou dan ook altijd laag opgeleid en grotendeels fabrieksarbeiders?

Je vergelijking trekt nergens op.

Laten we een ander voorbeeld nemen:
Skinheads en blank-nationalisten zijn volgens jou dan ook altijd(nee) laag opgeleid en grotendeels(ja) fabrieksarbeiders?

uitzonderingen heb je overal zitten, zo heb je ook fysici met een phd die het woord van god lopen te verkondigen:)
daarenboven zei ik niet noodzakelijk laagopgeleid, ik zei "daalt de intelligentie...", er lopen genoeg r**ards rond met een diploma hoger onderwijs:rolleyes:

Ja, de hoog opgeleide noemen ze pvv-ers
Neen, pvv'ers zijn pro-israël. Dat valt niet te combineren met de idealen van skinheads.

uitzonderingen heb je overal zitten, zo heb je ook fysici met een phd die het woord van god lopen te verkondigen:)
"Grotendeels" was uiteraard de verkeerde woordkeuze.

Skinheads en blank-nationalisten gaan vaak veel verder en extremer dan hooligans, maar daar kunnen wel respectabele mensen tussen zitten. Leg uit.

Terug
Naar boven