MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neen, pvv'ers zijn pro-israël. Dat valt niet te combineren met de idealen van skinheads.

"Grotendeels" was uiteraard de verkeerde woordkeuze.

Skinheads en blank-nationalisten gaan vaak veel verder en extremer dan hooligans, maar daar kunnen wel respectabele mensen tussen zitten. Leg uit.
wat wil je hier nu mee zeggen? waarom was "grotendeels" de foute keuze?:eyes:

Als ik zeg: "naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)"
dan sluit dat niet uit dat er een master in business en communication bestaat die tegelijkertijd een hooligan is, het enige wat die uitspraak zegt is dat het gros van dat soort volk een 2-cijferig IQ heeft.

wat wil je hier nu mee zeggen? waarom was "grotendeels" de foute keuze?:eyes:

Als ik zeg: "naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)"
dan sluit dat niet uit dat er een master in business en communication bestaat die tegelijkertijd een hooligan is, het enige wat die uitspraak zegt is dat het gros van dat soort volk een 2-cijferig IQ heeft.
Nee we hadden het over het strafblad-verhaal.
Mensen beoordelen op basis van hun IQ is enkel goed voor de mensamaagden. Voor de rest ben je er geen zak mee.

Mensen beoordelen op basis van hun IQ is enkel goed voor de mensamaagden. Voor de rest ben je er geen zak mee.
Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Ook blijken tegenwoordig openluchtmanifestaties podia voor gewelddadige acties.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooliganisme

geen strafblad met enkele geweldfeiten op -> geen echte hooligan, zo moeilijk is het toch niet?;)

De positieve correlatie tussen lager iq en toename in criminaliteit is niet beoordelen op iq maar puur een statistische constatering niet een oordeling over een persoon.

Hooliganisme is geweld dat plaatsvindt in het kader van sportwedstrijden, en dan vooral voetbalwedstrijden. Ook blijken tegenwoordig openluchtmanifestaties podia voor gewelddadige acties.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooliganisme

geen strafblad met enkele geweldfeiten op -> geen echte hooligan, zo moeilijk is het toch niet?;)
Als je je baseert op films als Green Street Hooligans en The Football Factory kan ik je zicht op die scene wel begrijpen. ;)

:roflol: Hij gaat normaal zijn moto dit weekend verkopen dus hij deed daarnet een testrit en opeens sputtert de motor.
Nu is ie op mij kwaad omdat ik de oven aan steek, hij is kwaad om dat mijn supps 'in de weg' staan, hij is kwaad omdat ik iets anders eet ....
Waarom ben ik toch alleen thuis? :sad: Anders had hij het op iemand anders afgereageerd

:roflol: Hij gaat normaal zijn moto dit weekend verkopen dus hij deed daarnet een testrit en opeens sputtert de motor.
Nu is ie op mij kwaad omdat ik de oven aan steek, hij is kwaad om dat mijn supps 'in de weg' staan, hij is kwaad omdat ik iets anders eet ....
Waarom ben ik toch alleen thuis? :sad: Anders had hij het op iemand anders afgereageerd

Jij hebt het wel vaak gedaan thuis niet?

Ik woon al 2 jaar samen, no probs hier; als de gf zaagt dan zet ik gwn muziek luid. half uur later alles weer ok :D
Ik ben :fa: en heb niet genoeg geld

En nu doet hij weer normaal ...
Hij moest gewoon effe iemand hebben om af te reageren :p

een ietwat respectabele positie kom je niet binnen met een strafblad, en een ietwat respectabele hooligan heeft minstens enkele geweldfeiten op zn strafblad staan.
Zie je dat er iets fout moet lopen?;)

ligt eraan wat je gaat doen en waarvoor je strafblad is zoals xyzyzyzyzyzyzx (zonder onderbouwing) zegt.
zo zijn er gevallen waar een veroordeeld pedofiel gewoon bij een bank mag werken en hij daarvoor dan ook gewoon een verklaring van goed gedrag(VOG) krijgt. bij de aanvraag voor een VOG wordt namelijk gekeken naar de reden van het strafblad en vervolgens naar de functie waarop je solliciteert, heeft dit geen verband met elkaar krijgt je voor die functie een verklaring van goed gedrag. het bedrijf waar je voor werkt weet dan dus ook niet dat jij een strafblad hebt tenzij jij dit verteld hebt of op het sollicitatieformulier hebt aangevinkt.

heel krom dat systeem, gewelddelict durf ik zo niet te zeggen wanneer daarvoor geen VOG meer voor wordt gegeven

:roflol:

Vorige x dat die van mij onterecht zijn frustraties op mij ging uitten kon hij net t kopje ontwijken. Was gelijk afgelopen

En daarom zat jij in jail en ik niet :trollface:

Die mensen hebben je opgevoed, betalen alles en krijgen soms veel te verdragen (als in zij zijn jouw pispaal). Dus ga ook niet heel het huis bijeen brullen en met dingen beginnen gooien als zij even gefrustreerd zijn. Daar bereik je toch niets mee buiten een slechte relatie met je ouders....

Maar het kan wel irritant zijn :p

En daarom zat jij in jail en ik niet :trollface:

Die mensen hebben je opgevoed, betalen alles en krijgen soms veel te verdragen (als in zij zijn jouw pispaal). Dus ga ook niet heel het huis bijeen brullen en met dingen beginnen gooien als zij even gefrustreerd zijn. Daar bereik je toch niets mee buiten een slechte relatie met je ouders....

Maar het kan wel irritant zijn :p

Arnodsi je bashed xyx wel veel de laatste tijd? :D

Terug
Naar boven