Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aardrijkskunde toets zometeen over Azië..
Kom er alleen net achter dat er 2 Azië boeken waren en ik niet weet welke we hadden moeten leren![]()
marketingplan moet maandag af zijn, en moet nog zo goed als beginnen**** this shit
Uh ja vanalles, heb de andere ook door gelezen maar t is eigenlijk bijna allemaal het zelfde als wat er in de examen stof staat maar dan op lokaal niveau.
T valt me nog mee, paar nieuwe begrippen maar van t niet geleerde boekje is 75% wel bekend
Aardrijkskunde toets zometeen over Azië..
Kom er alleen net achter dat er 2 Azië boeken waren en ik niet weet welke we hadden moeten leren![]()
juist, jij zit nog in het middelbaar

aarderijkskundejuist, jij zit nog in het middelbaar
![]()

Ik vond die onderwerpen echt verrot, kon het echt niet uitleggen. (misschien omdat ik het ook niet snapte)

Ik vind t wel geinig alleen die bevolkingspatronen..
![]()
---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:49 ----------
Heb ik weer Photoshop![]()

Waar doe je hem over? ik neem aan dat ik jou bedrijfsplan wel over mag nemen (in eigen woorden) voor een jaar gratis karma e.d.?
Waar doe je hem over? ik neem aan dat ik jou bedrijfsplan wel over mag nemen (in eigen woorden) voor een jaar gratis karma e.d.?