AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat spook jij uit in bed dan? Niet gewoon kramp? :roflol:

Klote sneeuw, bijna april dafuq is this shit.

Paar dagen geleerd voor een mondeling examen (marketingcommunicatie) en nu zit ik met buikgriep :fuu:
Hopelijk mag ik het examen volgend week ofzo inhalen, anders geleerd voor niets :fuu:

Aardrijkskunde toets zometeen over Azië..

Kom er alleen net achter dat er 2 Azië boeken waren en ik niet weet welke we hadden moeten leren :roflol:

marketingplan moet maandag af zijn, en moet nog zo goed als beginnen :( **** this shit

Over Indonesië enzo? Met die moessons etc. ?

Uh ja vanalles, heb de andere ook door gelezen maar t is eigenlijk bijna allemaal het zelfde als wat er in de examen stof staat maar dan op lokaal niveau.

T valt me nog mee, paar nieuwe begrippen maar van t niet geleerde boekje is 75% wel bekend

Uh ja vanalles, heb de andere ook door gelezen maar t is eigenlijk bijna allemaal het zelfde als wat er in de examen stof staat maar dan op lokaal niveau.

T valt me nog mee, paar nieuwe begrippen maar van t niet geleerde boekje is 75% wel bekend

Ik vond die onderwerpen echt verrot, kon het echt niet uitleggen. (misschien omdat ik het ook niet snapte)

Ik vond die onderwerpen echt verrot, kon het echt niet uitleggen. (misschien omdat ik het ook niet snapte)

Ik vind t wel geinig alleen die bevolkingspatronen..

Ain-t-Nobody-Got-Time-Fo-Dat-sweet-brown-31241125-480-330.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:49 ----------

Heb ik weer Photoshop :cool:

Terug
Naar boven