XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

parkeerbonnetjesgeverfaggit gaf mij een bon terwijl ik snel even naar de bank ging..
Toen ik buitenkwam sprong hij net op z'n fiets en ik legde hem nog vriendelijk uit dat ik niet wist dat het daar betalend was.
Hierna schijt hij me uit voor rotte vis, en verteld er bij dat alsje met z'n auto rijd je dat gerust kon betalen whuuuut
Toen ik hem van z'n fiets stampte was die vetz*k plots een stuk vriendelijker.

Klote mentaliteit van mensen tegenwoordig. Groepsproject voor studie en ik moet continu achter hun reet aan zitten anders gebeurt er niets. Staat een duidelijke planning, iedereen heeft taken, morgen deadline, 4/6 man missend. Olé!

Ik begin qua kracht steeds verder terug te vallen, snap er geen reet van. Zelfs een hoop schelden wil niet helpen.

parkeerbonnetjesgeverfaggit gaf mij een bon terwijl ik snel even naar de bank ging..
Toen ik buitenkwam sprong hij net op z'n fiets en ik legde hem nog vriendelijk uit dat ik niet wist dat het daar betalend was.
Hierna schijt hij me uit voor rotte vis, en verteld er bij dat alsje met z'n auto rijd je dat gerust kon betalen whuuuut
Toen ik hem van z'n fiets stampte was die vetz*k plots een stuk vriendelijker.

And then we walked the dinosaur

nee dat hoeft ook niet, als je alleen maar achteruit gaat is er wat mis. na een weekje niks doen en dan weer buffelen zou dat over moeten zijn. zo niet dan is het waarschijnlijk ouderdom :(
Probleem is dat ik echt heel slecht kan stil zitten, maar toch mss eens proberen wat traininkjes over te slaan.

ja daarom van rust groei je. ga is een week niks doen en als je je verveelt zo rustig mogelijk een stukje wandelen ofzo. dan ga je daarna weer omhoog ik beloof het je.
Okidoki, dank je wel voor je wijze advies. Boog kan idd niet altijd gespannen staan.
edit: gvd kan je nog steeds geen karma geven

Okidoki, dank je wel voor je wijze advies. Boog kan idd niet altijd gespannen staan.
edit: gvd kan je nog steeds geen karma geven

dat komt omdat ik me maximale hoeveelheid karma voor vandaag al binnen heb vanwege alle goede adviezen die ik geef.

waarschijnlijk ga je deze week helemaal gek worden in je hoofd maar dat hoort erbij, geen paniek je lichaam zal het waarderen.

dat komt omdat ik me maximale hoeveelheid karma voor vandaag al binnen heb vanwege alle goede adviezen die ik geef.

waarschijnlijk ga je deze week helemaal gek worden in je hoofd maar dat hoort erbij, geen paniek je lichaam zal het waarderen.
Lol, weet wel zeker, als ik 1 training oversla begin ik al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Mss moet ik wat minder zeiken en meer naar jou luisteren. :D

tandvleesontsteking:(

Godskolere zon pijn aan mijn enkel ineens toen ik uit bed kwam, kan amper lopen. Dalijk maar ff langs de dokter want dit voelt srs gescheurd

Kan pas om 15:00 u terecht fuuuuuuuu

Terug
Naar boven