- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een B&F gebash hiero.
Heb zelf ook die el' cheapo calipper van B&F (Vind 6,75 nog steeds overpriced voor een stukkie plastic)
En breekt bij mij ook niet, terwijl ik er toch flink in knijp.
Mocht hij breken zou ik gewoon even een haatmail sturen en hopen dat ze n' nieuwe sturen.

vond dit ook best erg
brb 50% rommel toevoegen en het dan perfect protein noemen
Tja, zijn we toch al langer gewoon? XXL en Sportfood, daar moet je zijn...
, je zal maar eens goed zijn van vertrouwen in dat topicen dan weer van die b&f kontlikkers die het lopen te verdedigen, je zal maar eens goed zijn van vertrouwen in dat topic
vond dit ook best erg
brb 50% rommel toevoegen en het dan total protein noemen
ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...
Zo was er laatst een suplementenlog waaruit bleek dat het desbetreffende suplement niet werkte (bevestigd door verschillende members die het geprobeerd hadden) en even erna komt dan een denderende review dat hetzelfde produkt de hemel in prijst
(mag via karma
)Die foto is ook wel flink gephotoshopt als ik hem vergelijk met deze;
[Link niet meer beschikbaar]

Been niet gebroken maar enkelbanden wel zwaar ****ed. Gaan me plannen droog te worden deze zomer![]()
Kun je ook niet roeien/crosstrainer?Voeding voldoende aanpassenKun je ook niet roeien/crosstrainer?
Ja dat zal ik binnenkort wel weer kunnen maar ik train thuis dus heb niet zo'n ding tot m'n beschikking. Had altijd crosstrainer maar die heb ik verkocht. Zal me voeding eens even goed moeten bekijken idd.