XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een B&F gebash hiero.
Heb zelf ook die el' cheapo calipper van B&F (Vind 6,75 nog steeds overpriced voor een stukkie plastic)
En breekt bij mij ook niet, terwijl ik er toch flink in knijp.

Mocht hij breken zou ik gewoon even een haatmail sturen en hopen dat ze n' nieuwe sturen.

Wat een B&F gebash hiero.
Heb zelf ook die el' cheapo calipper van B&F (Vind 6,75 nog steeds overpriced voor een stukkie plastic)
En breekt bij mij ook niet, terwijl ik er toch flink in knijp.

Mocht hij breken zou ik gewoon even een haatmail sturen en hopen dat ze n' nieuwe sturen.

Ik kreeg m gratis dus ga me er niet druk om maken..

En ik had m nog niet eens halverwege :roflol:

God Gloeinde Te^%$@^%&#@!*
ik loop net met mijn scheen been tegen me bankje aan Artgggggggggggggggg hurts like a f\acjk.......

Misleidend voor de nieuwelingen...

Zo was er laatst een suplementenlog waaruit bleek dat het desbetreffende suplement niet werkte (bevestigd door verschillende members die het geprobeerd hadden) en even erna komt dan een denderende review dat hetzelfde produkt de hemel in prijst

ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...

Gewoon een schijtexcuus omdat zij het verpesten eraan te werken. Bovendien hoef je helemaal geen vet monster te worden als je zwanger bent (lees: alles vreten). Pure jaloezie.

Zo was er laatst een suplementenlog waaruit bleek dat het desbetreffende suplement niet werkte (bevestigd door verschillende members die het geprobeerd hadden) en even erna komt dan een denderende review dat hetzelfde produkt de hemel in prijst

linken die hap :D (mag via karma :cool:)

Been niet gebroken maar enkelbanden wel zwaar ****ed. Gaan me plannen droog te worden deze zomer :o

Voeding voldoende aanpassen :) Kun je ook niet roeien/crosstrainer?

Ja dat zal ik binnenkort wel weer kunnen maar ik train thuis dus heb niet zo'n ding tot m'n beschikking. Had altijd crosstrainer maar die heb ik verkocht. Zal me voeding eens even goed moeten bekijken idd.

Ja dat zal ik binnenkort wel weer kunnen maar ik train thuis dus heb niet zo'n ding tot m'n beschikking. Had altijd crosstrainer maar die heb ik verkocht. Zal me voeding eens even goed moeten bekijken idd.

Sterkte en beterschap!

Terug
Naar boven