XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zat te stretchen en merkte ineens op dat mijn rechterkuit dunner is dan mijn linker. :nut:

Maar dan ook echt aanzienlijk dunner he

ondankbare kinderen die ik basketballtraining geef

Catabole rug die blijft zeuren, morgen maar een afspraak maken bij de chiropractor, gaan m'n centen....

productie run mislukt.. 3x70*200 euro zo de bak in.. grrr... heb ik daarvoor over moeten werken....

= 42000
Nice.

Zeker duur grapje... en wij konden er gewoonweg niets aan doen. :( dat maakt het frustrerend..
Omstandigheden van de machines en installatie en het materiaal.. tja... Heb veel geprobeerd met aanpassen van instellingen van temperaturen en drukken.. maar helaas.
maar we gaan proberen hem wat op te lappen nog.. Wie weet is het na afmaken (hij met nog 6 keer door de installatie heen om het product af te maken)nog verkoopbaar.. duimen maar...

Tja wat het was..een proces/transport band. Die worden eigenlijk overal ingezet. Als je een loopband ziet is het 99% kans dat hij bij ons van de productie lijn afkomt. Evenals kassa banden. maar je moet ook denken aan transport banden op vliegvelden. Dat soort banden produceren wij.
Vorige week had ik bij toeval een run voor schiphol voor de transport banden. Maar dit was een hele speciale met dus een dure onderzijde...

Laatst bewerkt:
Maar wat was het? Je lult altijd zo cryptisch om de vragen heen als het om je werk gaat :mad:

Dank!

Maar wat was het? Je lult altijd zo cryptisch om de vragen heen als het om je werk gaat :mad:

Gewoon die bewegende tafel waar je je producten op flikkert die dan eindigen bij een chagrijnig wijf gevolgd door een boel piepjes en een vraag of je nog zegeltjes wilt

Yep.. ... alles wat beweegt in transport en proces banden. Dus ook bakkerij banden waar die koekjes opgaan en als je wel op tv ziet hoe alles op banden getransporteerd wordt. Ook al dat soort banden. maar ook banden enkele cm dikte om staalbanden op te vangen. Het is heel breed. maar feitelijk alles wat beweegt aan banden om ons heen.
maar ook van die roldeuren die je vaak ziet bij fabrieken stof lijkt het. maar dat zijn gewoon twee 3 meter banden aan elkaar gezet.

Hooikoorts

Gewoon die bewegende tafel waar je je producten op flikkert die dan eindigen bij een chagrijnig wijf gevolgd door een boel piepjes en een vraag of je nog zegeltjes wilt
yep.. maar alleen het bandje. :) wij leveren ze aan de machine fabriek die die banden erop zet.

typ gewoon maar eens transport banden in op google afbeeldingen. alles wat je ziet leveren we. We maken die banden..

hahaha.. jazeker! PVC wel te verstaand. zacht PVC! :P en heb mijn initialen mee! *lol*

maar je moet eens weten.. we hebben wel eens een stuk over gehad of gewoon een afval stuk en toen hadden de operators voor elkaar een plastic broek in elkaar gezet! hahahah... lol! met die kerels.! :D

Ik kijk naar het weer voor de komende dagen en binnen 7 dagen vriest het nog altijd, not sure if srs

t sneeuwt hier.. dus ja.. serious zeker...

hahaha.. jazeker! PVC wel te verstaand. zacht PVC! :P en heb mijn initialen mee! *lol*

maar je moet eens weten.. we hebben wel eens een stuk over gehad of gewoon een afval stuk en toen hadden de operators voor elkaar een plastic broek in elkaar gezet! hahahah... lol! met die kerels.! :D

Zal wel gruwelijk zweterig zijn :roflol:

Terug
Naar boven