Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harder knijpen. Als je kneukels niet wit zien dan knijp je niet hard genoeg. Eerst alles proberen voor je hulpmiddellen gaat gebruiken.
Mijn grip faalt.. Moet eens straps halen en kijken hoe veel ik dan doe

toen ik net aan het trainen was was er een meisje dat meer deed.
handschoenen zijn gayheb ik ook, nogal zweterige handen, maar ik vertik t om handschoenen aan te doen voorlopig
mixed grip werkt nog wel wanneer de overhand wegglijd, maar moet nog even wat meer eelt opbouwen ofzo
Harder knijpen. Als je kneukels niet wit zien dan knijp je niet hard genoeg. Eerst alles proberen voor je hulpmiddellen gaat gebruiken.![]()

Het woord "hulpmiddel" was misschien verkeerd gekozen.

Erachter komen dat ik al enkele maanden volledig verkeerd bulk :/ (foute macro's) waarvoor bedankt Arnodsi om hier even op te wijzen...
Hoezo verkeerd bulken? Als je niet aankomt merk je dat toch vanzelf? Of wat deed je dan verkeerd?
you're welcomeErachter komen dat ik al enkele maanden volledig verkeerd bulk :/ (foute macro's) waarvoor bedankt Arnodsi om hier even op te wijzen...

klein lijntje striae ontdekt aan de binnenkant van mijn beenFuuu teh **** is er met de lay out van me facebook profiel pagina gebeurd??