XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net 5x100 dl gehaald. Yes proud :roflol:

wV8pRci.gif - 293949

Geen tijd om fatsoenlijk eten te maken... kom maar net aan 3 maaltijden per dag :(

Gym sloot eerder ivm goede vrijdag...te laat klaar met werken...nou is mijn vrijdag niet meer zo goed

Laatst bewerkt:
Frieten met mayo en een hetedonder.

Lekkah.

Ik begon opeens hoofpijn te krijgen, dus ik dacht ik ga eerst maar even recht zitten. Nu merk ik op dat er op mtv een Justin Beaver concert aan de gang is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Friet was totaal niet lekkah eerder bah. En hete donder was er niet, vuile mexicano

'das toch hetzelfde'

NEE vuile h**r. :mad:

Erachter komen dat ik al enkele maanden volledig verkeerd bulk :/ (foute macro's) waarvoor bedankt Arnodsi om hier even op te wijzen...

Erachter komen dat ik al enkele maanden volledig verkeerd bulk :/ (foute macro's) waarvoor bedankt Arnodsi om hier even op te wijzen...

Hoezo verkeerd bulken? Als je niet aankomt merk je dat toch vanzelf? Of wat deed je dan verkeerd?

Hoezo verkeerd bulken? Als je niet aankomt merk je dat toch vanzelf? Of wat deed je dan verkeerd?

Ik nam TE veel; ik kwam redelijk bij maar de laatste tijd veel vet...bleek dat m'n kcal en m'n carbs VEEL te hoog zaten (verkeerde bron gebruikt om voedingswaarde te bepalen).

Fuuu teh **** is er met de lay out van me facebook profiel pagina gebeurd??

Terug
Naar boven