criminalmindz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net op het ziekenhuis te horen gekregen dat m'n dochter een gaatje in haar hart heeft![]()
Net op het ziekenhuis te horen gekregen dat m'n dochter een gaatje in haar hart heeft![]()

Waarom Deca ik heb tren
Maar t is gewoon apart, t steeg relatief lineair en toen 2 weken geleden stopte het abrupt. Normaal zou je een vloeiende kromme verwachten. Mogelijk toch stress of iets dergelijks wat er voor zorgde dat verbranding toe nam![]()
train je er wel bij? sommige mensen bereiken best leuke resultaten door te trainen.

train je er wel bij? sommige mensen bereiken best leuke resultaten door te trainen.

toen ik net aan het trainen was was er een meisje dat meer deed.

Mijn grip faalt.. Moet eens straps halen en kijken hoe veel ik dan doe
Mijn grip faalt.. Moet eens straps halen en kijken hoe veel ik dan doe

Hee mijn favoriete fagget, lang niet gezien. Gewoon je hand dichtknijpen p*ssy.

heb ik ook, nogal zweterige handen, maar ik vertik t om handschoenen aan te doen voorlopig
mixed grip werkt nog wel wanneer de overhand wegglijd, maar moet nog even wat meer eelt opbouwen ofzo
. Zal ook eens mixed grip proberen..