XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aan het cutten, vorige week 74.7 en vanochtend 76.2!?
Hoe de fack kan dat als ik me vrij netjes aan m'n schema heb gehouden, zou het vocht zijn?

:fuu::fuu:

Laatst bewerkt:
sneeuw, again!

FML

minder DBB, meer eten/trainen

Ik ga wel voor 4000 kcal gemiddeld zit nu op zo'n 3600 :o

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 09:57 ----------

Ostarine? :trollface:

Ga wel bold zetten volgende keer :roflol:.

Gister avond zat ik pas op 1500 kcal en ik kreeg gewoon kotsneigingen toen ik eten naar binnen zat te proppen. Had al 6 uur niets gegeten dus maag moest wel leeg zijn.. :o

Ik ga wel voor 4000 kcal gemiddeld zit nu op zo'n 3600 :o

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 09:57 ----------

Ostarine? :trollface:

Ga wel bold zetten volgende keer :roflol:.

Gister avond zat ik pas op 1500 kcal en ik kreeg gewoon kotsneigingen toen ik eten naar binnen zat te proppen. Had al 6 uur niets gegeten dus maag moest wel leeg zijn.. :o

Had er gewoon deca in geknald..

Ga je met goede voornemens naar school om een dagje te leren, is het gebouw gesloten :fuu:

Doorlopen naar de bibliotheek, zijn de studiecabines (soort opsluithokjes) alleen nog maar voor mensen van de universiteit :fuu:

Ga je op een normaal plekje zitten, komt er zon schoonmaakturk met een stofzuiger lawaai maken :fuu:

Ohja en ik kom er net achter dat de faculteit ook op maandag gesloten is, dus dat word nog een dagje dat ik iet kan oefenen :fuu: FML

Had er gewoon deca in geknald..

Waarom Deca ik heb tren :trollface:

Maar t is gewoon apart, t steeg relatief lineair en toen 2 weken geleden stopte het abrupt. Normaal zou je een vloeiende kromme verwachten. Mogelijk toch stress of iets dergelijks wat er voor zorgde dat verbranding toe nam :o

Terug
Naar boven