XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...r-fitte-papz*k-334434/index2.html#post7578173

Ik ben hier zo zwaar beledigt dat ik er wel even een uurtje van moest huilen.

Heb me overeten :barf:

Bekend fenomeen. Kan je wel zonder pijn zitten en liggen? Als ik teveel eet doet alles pijn. Zitten of liggen. Op me zij liggen is dan het beste en langzaam boertjes laten om het overtollige lucht af te voeren. Krijg je vaak iets meer ruimte in je maag.

Bekend fenomeen. Kan je wel zonder pijn zitten en liggen? Als ik teveel eet doet alles pijn. Zitten of liggen. Op me zij liggen is dan het beste en langzaam boertjes laten om het overtollige lucht af te voeren. Krijg je vaak iets meer ruimte in je maag.

Thx voor de tip. Rechterzijkant is t best idd.

wil 'n hond erbij, ouders zijn er radicaal tegen.

Picture_2_c.jpg - 294349

Dat ik eigenlijk had moeten leren voor examen maar besloot liever hier rond te hangen wat dan wel weer gezellig is.
Maar dat ik nu dus nog niks opgeschoten ben :( en duidelijk nu alsnog een schop onder mijn kont nodig heb :o

Heb het iig weer achter de rug. Viel gelukkig deze keer enigszins mee, behalve het op-de-bank-zitten-en-irritant-kind-vind-het-nodig-om-elke-minuut-tikkertje-te-spelen-met-mijn-achterhoofd spelletje.

Haha wij hebben het ook achter de rug en het was draaglijk.
Denk omdat die kinderen de op-de-bank-zitten-en-irritant-kind-vind-het-nodig-om-elke-minuut-tikkertje-te-spelen-met-mijn-achterhoofd-spelletje leeftijd blijkbaar inmiddels ontgroeid zijn.:D

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 22:48 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...r-fitte-papz*k-334434/index2.html#post7578173

Ik ben hier zo zwaar beledigt dat ik er wel even een uurtje van moest huilen.

Wat een r*tard, treurig.
Goeie instelling heb je wel btw, keep it up.

Dat ik eigenlijk had moeten leren voor examen maar besloot liever hier rond te hangen wat dan wel weer gezellig is.
Maar dat ik nu dus nog niks opgeschoten ben :( en duidelijk nu alsnog een schop onder mijn kont nodig heb :o

Nou, even bukken..

Eigenlijk gisteren gebeurt maar tis nog steeds k*t:
Had gegokt op 7 ploegen (voetbal), alles juist en net de laatste match verdoet het. Zaragoza - Real Madrid eindigde op 1-1 en had gezet dat Real zou winnen. 7 Euro inzet en kon 351 winnen, too bad :(

& een of twee weken geleden had ik ook eens alles juist maar de laatste match eindigde op 2-2 waarbij de thuisploeg 2 owngoals scoorde en daardoor won ik alsnog niet. Begin het vertrouwen te verliezen in gokken

/\ Jammer man, volgende keer beter ;)

Eigenlijk gisteren gebeurt maar tis nog steeds k*t:
Had gegokt op 7 ploegen (voetbal), alles juist en net de laatste match verdoet het. Zaragoza - Real Madrid eindigde op 1-1 en had gezet dat Real zou winnen. 7 Euro inzet en kon 351 winnen, too bad :(

& een of twee weken geleden had ik ook eens alles juist maar de laatste match eindigde op 2-2 waarbij de thuisploeg 2 owngoals scoorde en daardoor won ik alsnog niet. Begin het vertrouwen te verliezen in gokken

Join the club.

Spanje wint EK na WK na EK, maar die ene keer dat ik erop bet, spelen ze thuis gelijk tegen nr. 87 Finland.

Ik dacht ook dat het geld voor het rapen lag..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best wel lelijke aanhechtingen enzo :o

Wat een monster resultaat voor 3 jaar.

Not srs.

Terug
Naar boven