- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruikercp verneuqt dankzij sancahelp me braskis
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:17 ----------
iwj
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:17 ----------
iwj
Maar ik wil geen karmaik wl normale gebruiker cp haha
F*ck, zowel eten als mijn portemonnee vergeten vandaag. Hopelijk kan ik wat cash lenen tijdens 1 van mijn college's. Zijn alleen hers, dus ik ken al die mensen amper...
Bikkelen tot 16:30.
gelukkig zijn we niet in de bulk....
Ik weet bijna zeker dat zo'n wiel gewoon in een rolcontainer past, dat die balies de balle verstand hebben van hoe het allemaal werkt ben ik 100% met je eens. Ik krijg soms bonnen voor me en dan vraag ik me echt af of die mensen niet heel snel even langs de hans anders moeten. Ik blijf erbij dat als je langs een businessbalie/sorteercentrum gaat dat ze heus niet zo moeilijk gaan doen, zeker niet als je het aan het begin van de dag doet dan hebben ze de hele dag nog om er andere pakketten tussen te puzzelen.
Zolang die ontslagen maar niet bij mijn afdeling zijn![]()
heel mn lijf uitgekotst vandenacht.
Mn koortsblaas is door het kotszuur of geweld gesprongen, dus nu zat de post naast kots of halfvol bloed.
Had er een foto van moeten nemen.
Toastjes de avond ervoor vond ik al wat raar smaken...

Last van mijn pols (inb4 fap) na standing overhead presses gisteren en moet straks benchen en deadliften, wordt leuk..
Beter kijk je wel uit dan..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buikgriep. 2 dagen niets eten, enkel slokjes water drinken. Bye bye gainz![]()
Spierverlies treedt niet in binnen 72 uur niet eten, volgens de studies waarop EatStopEat (Brad Pilon) is gebaseerd. Het zal dus wel meevallen. Beterschap.
Spierverlies treedt niet in binnen 72 uur niet eten, volgens de studies waarop EatStopEat (Brad Pilon) is gebaseerd. Het zal dus wel meevallen. Beterschap.
Vind eatstopeat pure nonsense, omdat die studie in context geplaatst moet worden.
Veel terminaal zieken blijven wel eten(niet veel) maar takelen toch af, dus chronisch weinig eten lijdt tot spierverlies. Guess what een dieet meestal inhoudt?
Dat bewijst dat je dit niet puur mag gebruiken om een dieetschema op af te stellen.