Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klote PDS speelt weer lekker op vanmorgen....:mad:

:fuu: Ketting vloog eraf en daardoor de trein gemist en het laatste tentamen van deze periode

F*ck, zowel eten als mijn portemonnee vergeten vandaag. Hopelijk kan ik wat cash lenen tijdens 1 van mijn college's. Zijn alleen hers, dus ik ken al die mensen amper...
Bikkelen tot 16:30.
gelukkig zijn we niet in de bulk....

Jeuj geld gekregen van een bekende in de bus. F00d!

Ik weet bijna zeker dat zo'n wiel gewoon in een rolcontainer past, dat die balies de balle verstand hebben van hoe het allemaal werkt ben ik 100% met je eens. Ik krijg soms bonnen voor me en dan vraag ik me echt af of die mensen niet heel snel even langs de hans anders moeten. Ik blijf erbij dat als je langs een businessbalie/sorteercentrum gaat dat ze heus niet zo moeilijk gaan doen, zeker niet als je het aan het begin van de dag doet dan hebben ze de hele dag nog om er andere pakketten tussen te puzzelen.

Zolang die ontslagen maar niet bij mijn afdeling zijn :o

GLS inmiddels ook afgevallen.

Het ligt vooral aan de mogelijkheden om dat pakket te kunnen sorteren. Past niet in hun sorteersysteem zeggen al die vervoerders.

Bereikbaarheid van dat businesscentre is voor mij ook redelijk waardeloos en op de site staat dat het alleen voor brieven is.

Ziet er naar uit dat ik het wiel kan afschrijven, laatste optie is een retourlabel van het bedrijf waar ik het wiel heb gekocht maar de url op hun site werkt al maanden niet.

heel mn lijf uitgekotst vandenacht.

Mn koortsblaas is door het kotszuur of geweld gesprongen, dus nu zat de pot naast kots ook halfvol bloed.
Had er een foto van moeten nemen.

Toastjes de avond ervoor vond ik al wat raar smaken...

Laatst bewerkt:
Vannacht 2,5 uur geslapen en mijn teelballen uit mijn neus gehoest..

Last van mijn pols (inb4 fap) na standing overhead presses gisteren en moet straks benchen en deadliften, wordt leuk..

Buikgriep. 2 dagen niets eten, enkel slokjes water drinken. Bye bye gainz :(

t is duidelijk mkay :fuu:
zjxbau.jpg - 295363

Spierverlies treedt niet in binnen 72 uur niet eten, volgens de studies waarop EatStopEat (Brad Pilon) is gebaseerd. Het zal dus wel meevallen. Beterschap.

Vind eatstopeat pure nonsense, omdat die studie in context geplaatst moet worden.

Veel terminaal zieken blijven wel eten(niet veel) maar takelen toch af, dus chronisch weinig eten lijdt tot spierverlies. Guess what een dieet meestal inhoudt?

Dat bewijst dat je dit niet puur mag gebruiken om een dieetschema op af te stellen.

Meest waardeloze training ooit gehad vandaag, alles deed zeer, niets werkte mee, focus op uitvoering was er niet, kracht al helemaal niet. Nu f*cking last van mijn rug.

Vind eatstopeat pure nonsense, omdat die studie in context geplaatst moet worden.

Veel terminaal zieken blijven wel eten(niet veel) maar takelen toch af, dus chronisch weinig eten lijdt tot spierverlies. Guess what een dieet meestal inhoudt?

Dat bewijst dat je dit niet puur mag gebruiken om een dieetschema op af te stellen.

Dat is ook wel heel makkelijk gezegt. Bij veel chronisch zieken is het lichaam constant bezig te overleven against all odds. Dan reageert het compleet anders op voedingsstoffen dan bij een kerngezonde kerel
Daarbuiten is het bij een BBer als het goed is afgestemd op de behoeften van een lichaam zodat de schade zo ver mogelijk beperkt wordt.

Terug
Naar boven