MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

F*ck it, heb net het vel/vlees van de schedel van een varken moeten halen! Ben te gechoqueerd om hier een probleem van te maken!

Not srs over gechoqueerd
Ik heb dat ook nog gedaan als vakantiejob.

Om 5u30 op je nuchtere maag ogen uit een varkenskop prikken om ze vervolgens een uur in heet water te laten weken en dan lekker het vlees ervan schrapen... :treuren:

Ik heb dat ook nog gedaan als vakantiejob.

Om 5u30 op je nuchtere maag ogen uit een varkenskop prikken om ze vervolgens een uur in heet water te laten weken en dan lekker het vlees ervan schrapen... :treuren:

Ik moest de ogen niet doen, maar na mijn eten mocht ik het vel eraf schrapen :(

Vanmiddag pic genomen van me wheels, i cry everytiem van mn quads en calfs ratio

Ging vanochtend na het trainen bijna over m'n gier, om vervolgens bijna out te gaan in de kleedkamer. Wtf.

Al van 7 uur bezig facturen te controleren, en heb er al 3 die compleet mis zijn en waar we in totaal zo'n 2000 euro teveel hebben betaald.

Toevallig alle3 ook Nederlandse firma's. Leren ze jullie daar wel basis optellen/aftrekken/vermenigvuldigen? Sinds wanneer is 21% van €2000= 928 euro?

Gezien ik ze al ingeboekt heb mag ik paar uur gaan sukkelen om dat recht te zetten, en proberen de juiste persoon aan de lijn te krijgen die hier van verantwoordelijk is(en er is niks hatelijker).

Laatst bewerkt:
Al van 7 uur bezig facturen te controleren, en heb er al 3 die compleet mis zijn en waar we in totaal zo'n 2000 euro teveel hebben betaald.

Toevallig alle3 ook Nederlandse firma's. Leren ze jullie daar wel basis optellen/aftrekken/vermenigvuldigen? Sinds wanneer is 21% van €2000= 928 euro?

Gezien ik ze al ingeboekt heb mag ik paar uur gaan sukkelen om dat recht te zetten, en proberen de juiste persoon aan de lijn te krijgen die hier van verantwoordelijk is(en er is niks hatelijker).

Intra communautair? En koop eens een nieuw boekhoudprogramma...

OT: date verplaatst :mad:

Volgende week weer nachtdienst (na volgende week dus de afgelopen 4 weken 3 weken nacht dan) en dat met een max dl in de planning.

Fml (eerste keer dat ik die afkorting gebruik)

CGBP amper 8 *50 kilo, moet wel zeggen dat het de laatste oefening was :(

Kennis deed 60kg skull crushers.
Heb me nooit zo slap gevoeld.

Terug
Naar boven